انتشار اولین پست چانگ‌پنگ ژائو پس از آزادی؛ آیا او به دنیای کریپتو برمی‌گردد؟

  • توسط: admin
انتشار اولین پست چانگ‌پنگ ژائو پس از آزادی؛ آیا او به دنیای کریپتو برمی‌گردد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل سابق بایننس، پس از آزادی از زندان، سکوت خود را شکست و اولین پستش را منتشر کرد. ژائو که دارایی خالصش حدود ۶۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، در این پست از لذت‌های ساده‌ای مانند غذای خوب و داشتن بیش از یک میوه در روز صحبت کرد!

او در ادامه گفته که بعد از کمی استراحت، درباره مراحل بعدی زندگی‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد و بیان داشته که همیشه در آینده فرصت‌های بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد. ژائو همچنین از حمایت جامعه ارزهای دیجیتال در دوران سخت زندان تشکر کرده است.

همان‌طور که پیش از این نیز گزارش شد، ژائو در ماه آوریل به چهار ماه زندان محکوم و در ماه ژوئن به زندان فدرال منتقل شد. اکنون پس از آزادی، او به برخی از برنامه‌های آینده‌اش پرداخته و اعلام کرده که آکادمی گیگل (Giggle)، پروژه آموزشی جدیدش، بخش مهمی از زندگی‌اش خواهد بود.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

ژائو در ادامه توضیح داده که همچنان به حمایت از پروژه‌های بلاکچینی و امور مالی غیرمتمرکز ادامه خواهد داد. ژائو همچنین به هوش مصنوعی و بیوتکنولوژی علاقه‌مند است و در حال کار بر روی اتمام کتاب خود است که زمان زیادی از او گرفته است.

مدیرعامل سابق بایننس همچنین اظهار داشته که این صرافی پس از خروج او همچنان به خوبی در حال فعالیت است و این موفقیت را “رویای هر بنیانگذار” توصیف کرده است.

با این حال، شایان ذکر است که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) مانع از بازگشت او به سمت مدیریت بایننس شده است.

البته، ژائو مالکیت ۹۰ درصد از سهام بایننس را در اختیار دارد و به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود که تاثیر بسزایی در این شرکت داشته باشد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات