شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال به قلمرو حرص و طمع باز می گردد

  • توسط: admin
شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال به قلمرو حرص و طمع باز می گردد


آگوست دارای رتبه متوسط ​​ترس در شاخص ترس و طمع کریپتو بود که در 6 آگوست به پایین ترین سطح سالانه 17 رسید. شاخص ترس و طمع کریپتو به بالاترین سطح خود از ماه جولای رسید و دو روز متوالی را بالای 60 سپری کرد.

به روز رسانی این شاخص در 28 سپتامبر، امتیاز 64 را نشان داد و آن را در قلمرو حریصانه قرار داد زیرا قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی به 66000 دلار رسید. آخرین باری که این شاخص امتیازی بالاتر از 64 را ثبت کرد در 30 جولای بود که قیمت بیت کوین تقریباً بود. 66000 دلار

شاخص ترس و طمع کریپتو بر اساس سیگنال‌هایی که بر رفتار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران تأثیر می‌گذارند، از جمله Google Trends، نظرسنجی‌ها، حرکت بازار، تسلط بر بازار، رسانه‌های اجتماعی و نوسانات بازار محاسبه می‌شود.

بر اساس داده های CoinMarketCap، بیت کوین در ماه گذشته 11.18 درصد افزایش یافت که بالاترین رشد از ماه مارس است. در همین حال، چارلز ادواردز، بنیانگذار و مدیر عامل سرمایه گذاری کاپریول، پیش بینی می کند که با خروج معامله گران، جریان های قابل توجهی از طلا و سایر سهام وجود داشته است، ادواردز در پستی در 27 سپتامبر گفت که سرمایه از طلا به بیت کوین در حال حرکت است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات