ماجرای جریمه توکن MMGO چیست؟ آیا مانگو نابود می‌شود؟

  • توسط: admin
ماجرای جریمه توکن MMGO چیست؟ آیا مانگو نابود می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانگو مارکتس (Mango Markets) به نمایندگی از سه نهاد مختلف، توافق کرده است تا بابت فروش توکن‌های بدون مجوز با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تسویه حساب کند.

طبق این توافق، مانگو باید مبلغ ۷۰۰ هزار دلار جریمه پرداخت کرده و تمامی توکن‌های MNGO را نابود کند. همچنین، مانگو در تلاش است تا با کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز به توافقی مشابهی برسد.

طبق بیانیه SEC، این نهاد، مانگو دائو (Mango DAO)، بنیاد بلاک‌ورکس (Blockworks) و مانگو‌ لبز (Mango Labs LLC) را به دلیل فروش غیرقانونی توکن‌های بدون مجوز و فعالیت‌های غیرمجاز به‌عنوان کارگزار متهم کرده است. در این بیانیه آمده که از طریق این فعالیت‌ها، ۷۰ میلیون دلار جمع‌آوری شده است.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

طبق شرایط این توافق، سه نهاد مذکور موظف به پرداخت جریمه نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار هستند و باید تمامی توکن‌های MNGO را نابود کنند. همچنین، باید از توقف فروش این توکن‌ها در سایر پلتفرم‌ها اطمینان حاصل نمایند. با این حال، گفتنی است که توافق نهایی هنوز به تأیید دادگاه نیاز دارد.

علاوه بر این، مانگو مارکتس با اتهامات دیگری نیز روبرو است. پس از یک کلاهبرداری معروف ۱۱۰ میلیون دلاری، توجه مقامات رگولاتوری به این پروژه جلب شد. مانگو دائو در آگوست با رأی اکثریت تصمیم گرفت پیشاپیش با SEC همکاری کند و پیشنهادی برای تسویه ۵۰۰ هزار دلاری با CFTC ارائه داد.

هرچند CFTC هنوز به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده و اطلاعات کمی درباره تحقیقات وزارت دادگستری (DOJ) وجود دارد. به هر حال نکته حائز اهمیت این است که بازیابی اعتبار مانگو مارکتس پس از این تحقیقات عمومی دشوار خواهد بود.

قابل توجه است که با وجود اعلام این خبر، قیمت توکن مانگو با افزایش ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۱۵۳ دلار قرار دارد.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات