۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر رشد قرار دارند؟

  • توسط: admin
۳ پیش‌بینی‌ داغ برای اکتبر ۲۰۲۴؛ کدام رمزارزها در مسیر رشد قرار دارند؟


زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر به دلیل عدم وجود نشانه‌های صعودی تحت فشار بودند، اما انتظار می‌رود که با آغاز ماه اکتبر، این وضعیت تغییر کند. به طور تاریخی، اکتبر به عنوان ماهی صعودی برای بازار کریپتو شناخته می‌شود و در این ماه، علاقه سرمایه‌گذاران به این دسته از دارایی‌ها افزایش می‌یابد.

رشد انفجاری در بخش هوش مصنوعی

فناوری هوش مصنوعی مدت‌هاست که توجهات را به جلب کرده و توکن‌های مرتبط با این فناوری نیز در ماه جاری نتایج مثبتی ارائه داده‌اند. ارزش کل بازار این دارایی‌ها در ۳۰ روز گذشته با رشدی ۲۳ درصدی از ۲۷ میلیارد دلار به ۳۳ میلیارد دلار رسیده است. رایان لی، تحلیلگر ارشد بیت‌گت، خوش‌بینی خود را درباره آینده این بخش ابراز و اشاره کرده که با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده، ممکن است نشانه‌های اولیه از سیاست‌ها بر احساسات بازار تأثیر بگذارند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

پنج توکن برتر هوش مصنوعی همچنین در میان ۳۰ دارایی کریپتویی بزرگ قرار دارند و پیش‌بینی می‌شود که اگر روند صعودی آنها ادامه یابد، ارزش کل بازار توکن‌های هوش مصنوعی در ماه اکتبر به ۴۱ میلیارد دلار برسد.

قیمت بیت‌کوین در آستانه ۷۰ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین در ماه سپتامبر ۷.۸ درصد افزایش یافته و به ۶۳,۶۵۸ دلار رسیده است. اکنون، این ارز دیجیتال دو مقاومت مهم ۶۵ هزار و ۷۰ هزار دلار را در پیش ‌رو دارد. با نزدیک شدن به پایان استراتژی «فروش در ماه می و خروج از بازار»، انتظار می‌رود که با ورود مجدد سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی، قیمت بیت‌کوین بتواند به سطح ۷۰ هزار دلار برسد.

در همین راستا، مت منا، یکی از کارشناسان بازار نیز گفته که با کاهش عدم قطعیت‌های مرتبط با انتخابات، بازار به طور مثبت واکنش نشان خواهد داد و قیمت‌ها شروع به افزایش خواهند کرد.

احتمال ثبت رکورد جدید توسط سویی

ارز دیجیتال سویی (SUI) در ماه سپتامبر بیش از ۱۱۳ درصد رشد کرده و در حال حاضر با قیمت ۱.۷۰ دلار معامله می‌شود. اکنون خریداران در تلاش هستند تا این قیمت را به عنوان یک سطح حمایت تثبیت کنند. در این میان، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سویی نیز به آستانه ۱ میلیارد دلار رسیده و مت منا پیش‌بینی می‌کند که جذب کاربران و توسعه‌دهندگان به این بلاکچین ادامه خواهد داشت.

البته، فروش و برداشت سود می‌تواند به رالی این رمزارز آسیب بزند و در صورت کاهش قیمت به زیر ۱.۷۰ دلار، روند صعودی آن تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

در نهایت، با توجه به پیش‌بینی‌های مطرح‌شده، به نظر می‌رسد که بازار ارزهای دیجیتال در ماه اکتبر شاهد تغییرات مثبتی باشد که می‌تواند رفتار و احساسات سرمایه‌گذاران را به طرز قابل‌توجهی تغییر دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات