صعود تون‌کوین به لطف ایردراپ‌های تلگرامی! قیمت TON تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟

  • توسط: admin
صعود تون‌کوین به لطف ایردراپ‌های تلگرامی! قیمت TON تا کجا می‌تواند اوج بگیرد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن به ایردراپ‌های تلگرام در ماه اکتبر، قیمت تون‌کوین (TON) ممکن است با افزایش تقاضا مواجه شود. این رویدادها به سرمایه‌گذاران جدید فرصتی می‌دهند تا وارد بازار شوند و به همین دلیل، احتمال افزایش قیمت تون‌کوین وجود دارد.

ایردراپ‌های اخیر، نظیر نات‌کوین (NOT) و داگز (DOGS)، موجب افزایش تعداد کاربران فعال در شبکه تون‌کوین شده‌اند و این روند در ماه اکتبر با چندین ایردراپ جدید ادامه خواهد یافت.

داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که آدرس‌های جدید و فعال در شبکه تون در حال افزایش هستند که این موضوع، نوید تقاضای بیشتر برای تون‌کوین را می‌دهد.

برخی از مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرام، از جمله ایکس امپایر (X Empire)، میجر (Major) و میم‌فای (MemeFi)، در ماه اکتبر راه‌اندازی خواهند شد.

طبق پیش‌بینی رایان لی، تحلیلگر ارشد بیت‌گت، این ایردراپ‌ها می‌توانند به تقویت قیمت تون‌کوین کمک کرده و قیمت این ارز دیجیتال را به ۷ دلار برسانند.

در همین حال، افزایش عرضه استیبل‌کوین‌ها در شبکه تون نیز نشان‌دهنده‌ اعتماد بیشتر به این بلاکچین است. اگر این شرایط بدون رخدادهای غیرمنتظره ادامه یابد، تون‌کوین احتمالاً در ماه اکتبر به قیمت‌های بالاتری خواهد رسید.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON

در صورت افزایش قیمت، ۱۷ میلیون آدرسی که هم‌اکنون ۱۵۱.۸۰ میلیون تون‌کوین را با ضرر نگه داشته‌اند، ممکن است به سودی بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار برسند. این موضوع می‌تواند باعث ورود سرمایه‌گذاران بیشتری به این بازار شود.

قیمت فعلی تون‌کوین حدود ۵.۷۰ دلار است. این آلت‌کوین قبل از رشد ۲۳.۲۰ درصدی و رسیدن به ۷ دلار در ماه می، در همین محدوده قرار داشت.

علاوه بر این، شاخص نوسانگر مهیب (AO) با وضعیتی مثبت، افزایش مومنتوم صعودی را نشان می‌دهد.

اگر تون‌کوین بتواند از سطح مقاومت ۶.۵۰ دلار عبور کند، قیمت آن ممکن است به ۷ دلار و حتی به ۸ دلار نزدیک شود. در غیر این صورت، احتمال کاهش قیمت تا ۴.۸۸ دلار وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات