فعالیت Mt.Gox دوباره شروع شده است

  • توسط: admin
فعالیت Mt.Gox دوباره شروع شده است


Mt.Gox برخی از کیف پول های بیت کوین خود را خالی کرده است و این گمانه زنی را به وجود آورده است که صرافی ارز دیجیتال ممکن است به دنبال بهبود باشد.

صرافی منحل شده ارزهای دیجیتال برخی از دارایی های بیت کوین خود را جابجا می کند، داده های Arkham Intelligence نشان می دهد Mt.Gox پس از دریافت 370000 دلار بیت کوین از Kraken، چهار کیف پول خود را خالی کرده است. از آنجایی که صرافی ممکن است به زودی درخواست بازپرداخت بیشتر کند، Mt.Gox هنوز 44899 بیت کوین (2.85 میلیارد دلار) دارد که نشان می دهد صرافی به مشتریان خود بازپرداخت نکرده است.

صرافی AruzDigital در اوایل سال جاری شروع به بازپرداخت بیت کوین مشتریان از طریق تجارت با Kraken، Bitbank، BitGo، Bistamp و SBI VC کرد، بنابراین سوئیچ بین Mt.Gox و Kraken بیشتر نشان می‌دهد که صرافی منحل‌شده ارز دیجیتال می‌تواند جستجو برای بازپرداخت بیشتر بیت‌کوین باشد.

این نقل و انتقالات اخیر قیمت بیت کوین را با توجه به تأثیر بازپرداخت زودهنگام بر قیمت بیت کوین که در اوایل جولای به زیر 55000 دلار سقوط کرد، قیمت بیت کوین را در معرض خطر قرار داد، درست زمانی که صرافی ارز دیجیتال اعلام کرد شروع به بازپرداخت به مشتریان کرده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات