3 آلت کوینی که باید در سه ماهه چهارم سال 2024 زیر نظر بگیرید

  • توسط: admin
3 آلت کوینی که باید در سه ماهه چهارم سال 2024 زیر نظر بگیرید


بازار کریپتو، بر خلاف سنت همیشگی خود، روندی نسبتاً صعودی در سپتامبر 2024 داشته و امیدها را برای شروع یک روند افزایشی در انتهای سال، زنده کرده است.

در ادامه 3 آلت کوینی را معرفی خواهیم کرد که پتانسیل رشد در سه ماهه آخر سال را دارند.

3 رمز ارز برتر که باید در انتهای سال 2024 رصد شوند

ارز دیجیتال سویی (SUI)

سویی (SUI) اولین رمزارز در لیست ما است. طی ماه گذشته، قیمت SUI روندی صعودی داشته و در 30 روز گذشته افزایشی حدود 80 درصدی را ثبت کرده است. ارزش کل بازار SUI امروز 25 سپتامبر به بیش از 4.6 میلیارد دلار رسید.

تغییرات ماهانه سویی | منبع CMC

این بلاک چین لایه 1 به گونه‌ای طراحی شده است که مالکیت دارایی دیجیتال را سریع، خصوصی، امن و در دسترس همگان قرار دهد. سویی بر ارائه بهترین DevEX در صنعت کریپتو برای کاربران متمرکز شده است که نیازهای توسعه‌دهندگان Web3 از جمله موارد زیر را پوشش می‌دهد:

برنامه‌های آینده سویی (SUI)

تیم پشتیبان Sui اخیراً برنامه‌های آینده خود را از طریق شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت.

استقرار USDC در شبکه سویی

سویی به عنوان اولین زنجیره مبتنی بر Move که دارای USDC است، در تلاش است تا به کاربران تجربه بهتری دهد. همکاری اخیر این پروژه، به تثبیت جایگاه آن در صنعت دیفای کمک خواهد کرد. در 17 سپتامبر، تیم سویی اعلام کرد که این پروژه بر اساس TVL ، در رتبه 10 دیفای قرار دارد.

CCTP برای راه‌اندازی در سویی

راه‌اندازی پروتکل انتقال متقابل زنجیره‌ای (CCTP) در سویی، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا کراس چین‌های زنجیره‌ای را بین شبکه‌های مختلف از جمله سولانا و اتریوم ایجاد کنند.

با توجه به برنامه‌های مهمی که تیم سویی برنامه‌ریزی کرده است، قیمت توکن بومی آن، به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم نیز به افزایش خود ادامه خواهد داد.

ارز دیجیتال متیس (METIS)

با تحلیل مسیر قیمت متیس در ماه گذشته، می‌بینیم که این توکن در هفته دوم ماه، روند صعودی خود را آغاز کرد. با این حال، در هفته گذشته، این رمزارز افزایش قابل توجهی در حدود 30 درصد را ثبت کرد.

افزایش قیمت متیس در 18 سپتامبر آغاز شد، زمانی که بازار کریپتو به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو واکنش نشان داد.

تغییرات ماهانه متیس | منبع CMC

امروز، 25 سپتامبر، ارزش کل بازار این توکن بیش از 243 میلیون دلار است.

در 17 سپتامبر، تیم متیس از طریق شبکه اجتماعی ایکس، یک همکاری مهم را اعلام کرد.  این همکاری شامل مشارکت استراتژیک با گوگل کلاود و ABGA است. این مشارکت جدید صنعت بازی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد و ارز دیجیتال متیس را به گزینه‌ای مناسب، برای زیر نظر گرفتن در سه ماهه چهارم سال 2024 تبدیل می‌کند.

ارز دیجیتال سی (SEI)

رمزارز سی (SEI) طی 30 روز گذشته 31 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند. همانند متیس، روند صعودی این آلت کوین از 18 سپتامبر آغاز شد و تواسنت به ارزش بازار بیش از 1.6 میلیارد دلار برسد.

تغییرات ماهانه سی | منبع CMC

در طول هفته گذشته، این پروژه دستاوردهای مختلفی را ثبت کرد که شامل موارد زیر است:

کاربران روزانه و TVL این پروژه در شش ماه گذشته به سقف تاریخی خود رسیده است، به طوری که تعداد کاربران روزانه در ماه اوت، از 50 هزار گذشت.

Sei Creator Fund راند 3 و 4 جمع‌آوری سرمایه با بودجه 500 هزار دلاری را برای حمایت از توسعه‌دهندگان و سازندگان بازی فاش کرد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
بنیانگذار کاردانو: اتریوم دیکتاتور است
  • ۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۰ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
قیمت همستر کامبت چقدر می‌شود؟
  • ۴ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات