بایننس آتش رشد میم‌کوین‌ها را شعله‌ورتر کرد؛ ۳ توکنی که باید زیر نظر بگیرید!

  • توسط: admin
بایننس آتش رشد میم‌کوین‌ها را شعله‌ورتر کرد؛ ۳ توکنی که باید زیر نظر بگیرید!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس از معرفی شش جفت ارز معاملاتی جدید، شامل میم‌کوین‌های کتیزن (Catizen)، بیبی‌دوج کوین (BABYDOGE) و نیرو (NEIRO) در برابر ارزهای فیات مختلف خبر داده است. معاملات این جفت‌ ارزها از ساعت ۱۱:۰۰ به وقت UTC در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه جدید بایننس، جفت‌ ارزهای جدید شامل ۱MBABYDOGE/FDUSD، ۱MBABYDOGE/TRY، BTC/EURI، CATI/BRL، NEIRO/FDUSD و NEIRO/TRY هستند. این اقدام بایننس می‌تواند به افزایش حجم معاملات و نقدینگی این رمزارزها کمک کند.

علاوه بر این جفت‌ ارزهای جدید، بایننس خدمات ربات‌های معاملاتی را نیز برای برخی از جفت‌ ارزها، از جمله BTC/EURI، به منظور بهبود کارایی معاملات، فعال کرده است.

این ابزار به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملات خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند و نیاز به نظارت مداوم بر بازار را کاهش دهند.

معامله سریع CATI!
با یک کلیک کتیزن (CATI) را در ارزپلاس خرید و فروش کنید!




معامله CATI

بایننس همچنین از حذف کارمزدهای سازنده (میکر) برای جفت ارز معاملاتی BTC/EURI خبر داده که از ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. این تغییر می‌تواند به جذب حجم بالاتری از معاملات و بهبود نقدینگی در بازار کمک کند.

علاوه بر این‌ها، اعلام پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی LOKAUSDT توسط بایننس نیز تأثیر قابل توجهی بر ارزش بازار توکن لیگ‌آف‌کینگدامز (League of Kingdoms) داشت؛ به طوری که قیمت LOKA پس از این خبر بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

همچنین، توکن بازی و دیفای آوه‌ گوچی (GHST) پس از اعلام لیست شدن آن در بایننس، ۳۷ درصد جهش کرد.

به دنبال انتشار اطلاعیه جدید بایننس، میم‌کوین‌ها روندی صعودی در پیش گرفتند. به عنوان مثال، قیمت کتیزن در بازه ۲۴ ساعته، ۱.۸ درصد افزایش یافت و قیمت نیرو نیز بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرد.

این افزایش قیمت‌ها نشان‌دهنده علاقه و هیجان فزاینده سرمایه‌گذاران، به دلیل حمایت بایننس از این توکن‌هاست.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات