اکتبر، ماه طلایی بیت‌کوین؟ پیش‌بینی رشد شگفت‌انگیز BTC با افزایش نقدینگی جهانی!

  • توسط: admin
اکتبر، ماه طلایی بیت‌کوین؟ پیش‌بینی رشد شگفت‌انگیز BTC با افزایش نقدینگی جهانی!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌کوین (BTC) در آستانه ورود به ماه اکتبر قرار دارد، ماهی که معمولاً از نظر عملکرد برای این ارز دیجیتال بسیار مثبت بوده است.

در ۹ مورد از ۱۱ سال گذشته، قیمت بیت‌کوین در ماه اکتبر روندی صعودی داشته و به‌طور میانگین بیش از ۲۲ درصد رشد کرده است.

پیش‌بینی‌های اخیر نیز نشان‌دهنده احتمال بالای ادامه این روند مثبت در اکتبر سال جاری هستند. با این حال، بیت‌کوین هنوز باید بر برخی مقاومت‌های کلیدی غلبه کند.

هزینه‌های ایردراپت با ارزپلاس!
کارمزد خرید و برداشت تون کوین (TON) از ارزپلاس تا 13 مهر صفر شد!




دریافت TON

یکی از دلایل اصلی این پیش‌بینی‌های صعودی، افزایش نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال است که به دنبال سیاست‌های پولی انبساطی فدرال رزرو آمریکا به وقوع پیوسته است.

کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره، به‌عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت در بازار عمل کرده و کارشناسان احتمال تداوم کاهش نرخ بهره در ماه‌های آتی را نیز مطرح کرده‌اند.

سایر بانک‌های مرکزی بزرگ، از جمله چین، انگلستان و اتحادیه اروپا، نیز سیاست‌های مشابهی را اتخاذ کرده‌اند که منجر به افزایش نقدینگی جهانی می‌شود؛ موضوعی که به‌طور تاریخی به نفع بیت‌کوین بوده است.

همچنین، تحلیلگران به تأثیرات مثبت تصویب معاملات آپشن ETF بیت‌کوین بلک‌راک (BlackRock) اشاره کرده‌اند. بازار مشتقات معمولاً چندین برابر بزرگ‌تر از بازار اصلی است و شروع این معاملات می‌تواند تقاضای زیادی، به‌ویژه از سوی نهادهای مالی سنتی ایجاد کند.

با توجه به این عوامل، پیش‌بینی‌ها حاکی از آنند که قیمت بیت‌کوین ممکن است تا پایان اکتبر به رکوردهای جدیدی دست یابد. اما برای این‌که این رشد ادامه داشته باشد، بیت‌کوین باید پس از عبور از مقاومت‌ میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در حدود ۶۳۹۰۰، بالاتر از حمایت میانگین متحرک ۲۱ هفته‌ای باقی بماند.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود در بیش از یک ماه اخیر رسید و تا ۶۴۷۲۰ دلار صعود کرد. البته در زمان نگارش این خبر، این ارز دیجیتال در محدوده ۶۴۱۷۰ دلار معامله می‌شود.

در این میان، برخی از تحلیلگران معتقدند که تا زمانی که قیمت بیت‌کوین به بالای ۶۵ هزار دلار نرسد، نمی‌توان به روند صعودی آن امیدوار بود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات