ریپل در مسیر تکرار تاریخ؛ الگوها خبر از رشد ۵ تا ۱۰ برابری XRP می‌دهند!

  • توسط: admin
ریپل در مسیر تکرار تاریخ؛ الگوها خبر از رشد ۵ تا ۱۰ برابری XRP می‌دهند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیراً الگویی آشنا در چارت قیمت ریپل (XRP) با استفاده از باندهای بولینگر شکل گرفته که در گذشته منجر به افزایش ۶۵۰ برابری قیمت این ارز دیجیتال شده بود.

تحلیلگر معروفی به نام جی‌دی (JD) تشابهی میان این الگو در دوره ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ و شرایط فعلی بازار XRP یافته است. در آن زمان، کاهش نوسانات بازار و نزدیک‌تر شدن باندهای بولینگر، باعث رشد چشمگیر قیمت XRP شده بود.

این تحلیلگر بر اساس این الگو پیش‌بینی کرده که یک جهش بزرگ برای قیمت ریپل در راه است. اما برخی ممکن است این تحلیل را اشتباه تفسیر کنند و انتظار رشد ۶۵۰ برابری دیگری را داشته باشند.

خرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP

جی‌دی تأکید می‌کند که چنین افزایشی به دلیل ارزش بازار بالای ریپل (۳۳.۳ میلیارد دلار) بسیار بعید است؛ در عوض، او افزایش ۵ تا ۱۰ برابری قیمت این ارز دیجیتال را پیش‌بینی کرده است.

در حال حاضر، قیمت XRP حدود ۰.۵۹ دلار است. بنابراین، اگر یک رشد ۵ برابری رخ دهد، قیمت به ۲.۹۵ دلار خواهد رسید و در صورت افزایش ۱۰ برابری نیز، قیمت می‌تواند به ۵.۹ دلار برسد و رکوردهای قبلی خود را بشکند.

جی‌دی همچنین احتمال افزایش قیمت XRP تا ۷ دلار را نیز مطرح کرده است، اما تأکید دارد که سرمایه‌گذاران باید سود خود را به موقع برداشت کنند؛ زیرا در نهایت ۹۵ درصد از آنها در پایان چرخه صعودی ضرر خواهند کرد.

در مقابل این پیش‌بینی‌های صعودی، تحلیلگر دیگری به نام جِی گریسوم (Jay Grissom) با اشاره به حجم پایین معاملات ریپل، دیدگاهی نزولی ارائه کرده است.

او احتمال می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۵۵ دلار کاهش یابد، هرچند همچنان امیدوار است که جهشی قوی تا ۰.۶۷ دلار به وقوع بپیوندد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات