بررسی سیگنال‌های نگران‌کننده تون‌کوین؛ احتمال ریزش دوباره TON هست؟

  • توسط: admin
بررسی سیگنال‌های نگران‌کننده تون‌کوین؛ احتمال ریزش دوباره TON هست؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت تون‌کوین (TON) پس از افت اخیر به زیر ۵ دلار، مجدداً به بالای این سطح بازگشته است؛ اما هنوز نشانه‌هایی از احتمال کاهش قیمت مشاهده می‌شود.

به نظر می‌رسد که در پی افزایش نوسانات و تغییر روندها، معامله‌گران در حال ارزیابی مجدد موقعیت‌های خود هستند.

بر اساس داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، فاندینگ ریت تون‌کوین به سمت منفی رفته است. این شاخص نشان‌دهنده هزینه نگهداری پوزیشن‌های باز در بازار آتی است و مثبت بودن آن از احساسات صعودی و منفی بودن آن از چشم‌انداز نزولی معامله‌گران حکایت دارد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

همچنین، داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که جریان خالص آدرس نهنگ‌ها طی هفت روز گذشته ۲۰۴ درصد کاهش یافته است.

این وضعیت نشان‌دهنده آن است که سرمایه‌گذاران بزرگ بیشتر به فروش توکن‌های خود پرداخته‌اند که می‌تواند منجر به کاهش قیمت تون‌کوین در کوتاه‌مدت شود.

در چارت روزانه، تون‌کوین تلاش می‌کند که به سطح ۶ دلار برسد؛ اما مقاومت ۵.۶۸ دلار مانع از ادامه رشد آن شده است. این سطح پیش‌تر نیز در ۱۵ سپتامبر جلوی رشد قیمت را گرفته بود و اکنون به یک مقاومت مهم تبدیل شده که عبور از آن نیازمند فشار خرید زیادی است.

در حال حاضر، حجم معاملات تون‌کوین برای عبور از این مقاومت کافی به نظر نمی‌رسد.

در نتیجه، قیمت تون‌کوین ممکن است به ۵.۲۱ دلار کاهش یابد و در شرایط نزولی شدید، احتمال ریزش آن تا محدوده ۴.۸۸ دلار هم وجود دارد. با این حال، اگر قیمت تون‌کوین بتواند بر مقاومت ۵.۶۸ دلار غلبه کند، احتمال صعود به ۶.۷۱ دلار وجود خواهد داشت.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات