چرا باید قبل از آزادی چانگ‌پنگ ژائو، بایننس‌کوین بخرید؟ ۳ دلیل قانع‌کننده!

  • توسط: admin
چرا باید قبل از آزادی چانگ‌پنگ ژائو، بایننس‌کوین بخرید؟ ۳ دلیل قانع‌کننده!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آستانه آزادی چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، بنیانگذار و مدیرعامل سابق صرافی بایننس، قیمت بایننس‌کوین (BNB) موفق به عبور از سطح مقاومت ۶۰۰ دلاری شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۴.۵ درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح روزانه ۶۱۵.۷۲ دلار رسیده است. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت بایننس‌کوین در محدوده ۶۰۱ دلار در حال تثبیت است.

به گزارش پایگاه زندان‌های فدرال، CZ در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ از زندان آزاد خواهد شد. این رویداد می‌تواند موجب افزایش علاقه به خرید بایننس‌کوین شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در همین حال، هارد فورک Bohr قرار است در تاریخ ۲۹ سپتامبر روی شبکه اصلی بایننس اجرا شود که می‌تواند انگیزه دیگری برای خرید این کوین باشد. این ارتقاء، چهار طرح جدید را معرفی می‌کند که BEP ۳۴۱ از مهم‌ترین آن‌هاست.

این BEP به اعتبارسنج‌ها اجازه می‌دهد بلوک‌های متوالی تولید کنند و بدین ترتیب، سرعت پردازش بلوک‌ها افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این، در دو هفته گذشته، سود باز بایننس‌کوین از ۴۶۰ میلیون دلار به ۵۸۹ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده یک رشد ۲۸ درصدی است. این رشد معمولاً به معنای افزایش اعتماد معامله‌گران و ورود سرمایه بیشتر است.

همچنین، تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که در سه هفته گذشته، بایننس‌کوین یک بازیابی V شکل از ۴۷۱ دلار به محدوده ۶۰۰ دلار داشته که معادل ۲۷ درصد رشد است و در نمودار روزانه، این بازیابی به تشکیل الگوی بازگشتی سر و شانه معکوس کمک کرده است.

اکنون، اگر قیمت بتواند بالاتر از محدوده ۶۰۰ دلار باقی بماند، می‌توان انتظار افزایش آن به ۷۲۲ دلار و سپس، ۷۸۳.۹ دلار را داشت. در غیر این صورت، از دست رفتن این محدوده می‌تواند روند تثبیت BNB را طولانی‌تر کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات