شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ قیمت EOS به ۱ دلار می‌رسد؟

  • توسط: admin
شمارش معکوس برای به‌روزرسانی بزرگ بلاکچین ایاس؛ قیمت EOS به ۱ دلار می‌رسد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ایاس (EOS) اخیراً و در آستانه اجرای هارد فورک اسپرینگ وان (Spring ۱.۰)، رشد قابل‌توجهی داشته که نشان‌دهنده دیدگاه مثبت معامله‌گران به این ارز دیجیتال است.

این به‌روزرسانی، تحولی مهم در بلاکچین ایاس به شمار می‌آید و هدف آن، بهبود کارایی، امنیت و مقیاس‌پذیری شبکه است. نسخه پایدار اسپرینگ وان در تاریخ ۲۵ سپتامبر منتشر خواهد شد.

در پی این تغییرات، بایننس اعلام کرده که واریز و برداشت‌های توکن EOS را موقتاً متوقف می‌کند تا انتقال به هارد فورک جدید به‌صورت روان انجام شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

بر اساس داده‌های بازار، در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت EOS نوسانات جزئی داشته و با افزایشی ۰.۵ درصدی به ۰.۵۱۶ دلار رسیده است. این رمزارز، طی هفته گذشته نیز یک رشد قیمتی ۸ درصدی را تجربه کرده است.

در حال حاضر، در اندیکاتور مکدی (MACD)، خط مکدی از خط سیگنال عبور کرده که معمولاً به معنی افزایش فشار خرید است و سیگنالی صعودی محسوب می‌شود. تغییر رنگ هیستوگرام‌های مکدی از قرمز به سبز نیز از این سناریو حمایت می‌کند.

در حال حاضر، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین ایاس نیز حدود ۱۳۵.۴۲ میلیون دلار و ارزش بازار استیبل‌کوین‌ها در این شبکه ۷۰.۴۱ میلیون دلار گزارش شده است.

با نزدیک شدن به هارد فورک اسپرینگ وان، احتمال افزایش قیمت توکن ایاس به ۰.۷ دلار و حتی به ۱ دلار وجود دارد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات