قدرت‌نمایی بیت‌تنسور با ۸۵ درصد رشد! صعود قیمت TAO تا کجا ادامه دارد؟

  • توسط: admin
قدرت‌نمایی بیت‌تنسور با ۸۵ درصد رشد! صعود قیمت TAO تا کجا ادامه دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت‌تنسور (TAO) اخیراً رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و سطح مقاومت ۵۷۵ دلار را شکسته است. البته در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۵۵۲ دلار بازگشته است.

با این حال، قیمت بیت‌تنسور همچنان در بازه روزانه ۲۰ درصد و در بازه هفتگی نزدیک به ۸۵ درصد رشد دارد که نشان‌دهنده صعود قدرتمند آن است. در همین راستا، آلت‌کوین شرپا، تحلیلگر کریپتو نیز به پتانسیل بیت‌تنسور برای صعود بدون هیچ پولبکی اشاره کرده است.

رالی قیمتی بیت‌تنسور با پشت‌ سر گذاشتن سطوح مقاومت مهم، از جمله ۳۵۰.۶۶ دلار، همراه بوده و بریک‌اوت به بالای ۵۶۰ دلار نشان‌دهنده تداوم نیروی صعودی است.

خرید سریع TAO!
فقط با 10 هزار تومان بیتنسور را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TAO

در حال حاضر، قیمت این رمزارز بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی کلیدی ۲۱، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار گرفته که همگی در یک روند صعودی قرار دارند.

این الگو معمولاً نشان‌دهنده یک روند صعودی قوی است و به حفظ اعتماد فعالان بازار کمک می‌کند. همچنین، افزایش حجم معاملات همراه با بریک‌اوت اخیر، اعتبار این روند صعودی را بیشتر می‌کند.

با این حال، آلت‌کوین شرپا نسبت به احتمال عقب‌نشینی قیمت پس از رسیدن به ۵۷۵ دلار هشدار داده و تأکید کرده که ممکن است بازار پس از رسیدن به این سطح، شاهد ثبیت باشد.

توجه به سطوح حمایت و مقاومت کلیدی نیز بسیار مهم است. سطح ۳۵۰.۶۶ دلار که قبلاً یک مقاومت اصلی بوده، اکنون به عنوان یک حمایت کلیدی عمل می‌کند. پایین‌تر از این سطح نیز، منطقه حمایت تاریخی ۱۹۷.۵۰ دلار وجود دارد.

در سناریوی صعودی، اگر قیمت بیت‌تنسور بتواند به بالاتر از ۵۶۰ دلار صعود کند و تثبیت شود، ممکن است به سطح ۶۰۰ دلار نیز برسد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات