پیش بینی ارز سلسیوس سال ۲۰۲۴ تا 2030

  • توسط: admin
پیش بینی ارز سلسیوس سال ۲۰۲۴ تا 2030


ارز دیجیتال سلسیوس نتورک که با نماد CEL نشان داده می شود پروژه ای است که تمرکز خود را برای وام گیری و وام دهی ارزهای دیجیتال گذاشته است. به همین دلیل هم طبق پیش بینی هایی که برای ارز دیجیتال سلسیوس بیان می شود، ارز سلسیوس رشد خوبی خواهد داشت. اگر قصد دارید برای این ارز سرمایه گذاری کنید بهتر است این مطلب از کوین اکسو را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید پیش بینی قیمتی ارز سلسیوس را بخوانید.

درجه سلسیوس (CEL) چیست؟

در سال ۲۰۱۷، الکس ماشینسکی و دانیل لئون، کارآفرینان اسرائیلی-آمریکایی اعلام کردند که از جهت گیری مالی سنتی ناراضی هستند و می خواستند اولویت های سود منصفانه، کارمزد صفر و معاملات سریع را به مصرف کننده بازگردانند. هدفی که خودشان توصیف می‌کردند، ایجاد اختلال در صنعت مالی و قابل دسترس‌تر کردن آن بود.

سلسیوس طیف گسترده ای از ویژگی های بانکی را ارائه می دهد. کاربران می توانند وام بگیرند، سود کسب کنند و دارایی های دیجیتالی بخرند. این پلتفرم عمدتاً از طریق نرخ های بهره جذاب کاربران را جذب می کند. اما یک نکته وجود دارد: درجه سلسیوس ۲۰ درصد از حاشیه سود پرداخت‌های بهره را کاهش می‌دهد.

بنیانگذاران پلتفرم بانکداری رمزنگاری در این زمینه تجربه دارند. ماشینسکی سابقه ای در زمینه توسعه اینترنت به همراه هفت استارت آپ به نام خود دارد. لئون همچنین دارای تجربه راه اندازی است و قبلاً روی رشد کسب و کارهای اولیه متمرکز شده بود.

CEL توکن ERC-20 پشت سلسیوس است. می توان از آن برای ایجاد پاداش، ارائه تخفیف در وام و به دست آوردن نرخ بهره بالاتر استفاده کرد. هر چه سرمایه گذار توکن های بیشتری داشته باشد، این پاداش ها بیشتر است. آیا می تواند به جذب سرمایه گذاران بیشتر ادامه دهد؟

در ژانویه 2022، CelsiusX به عنوان بازوی DeFi اکوسیستم سلسیوس راه‌اندازی شد و هدف این پلتفرم اولویت‌بندی قابلیت همکاری بین بلاک چین و توکن‌ها بود. سلسیوس با شعار «کیف پولی که به شما بازپرداخت می‌کند» به دنبال نرخ‌های بازده بالاتر و وام‌های قابل دسترس برای توده‌ها بود.

از زمان عرضه CelsiusX در سال 2018، CEL در ژوئن 2021 به بالاترین سطح خود یعنی 8.02 دلار رسید. از زمان معامله با این قیمت، سکه عمدتاً در روند نزولی قرار داشته است. CEL نشانه‌های کوتاهی از بهبودی نشان داده است، اما سقوط کریپتو و جنجال‌ها باعث شده است که سکه به پایین‌ترین سطح سقوط کند.

 

سلسیوس نتورک (Celsius)

ابتدا کمی با سلسیوس آشنا می‌شویم و پس از آن به بررسی آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius) و پیش بینی قیمت آن می‌پردازیم.

سلسیوس (Celsius) جامعه‌ای است مبتنی بر الگوی امور مالی غیر متمرکز (DeFi) که وام‌گیری و وام‌دهی ارزهای دیجیتال را برای کاربران ممکن می‌کند.

این شبکه از الگوریتم اجماع گواه اثبات سهام (PoS) استفاده می‌کند که در بلاکچین اتریوم ERC-20 ساخته شده است. پروژه سلسیوس نتورک در سال 2018 توسط آلکس ماشینسکی، مشاور سابق ارزهای دیجیتال و مالک شرکت VoIP عرضه شد. تیم اصلی Celsius Network از سال 2013 روی این پروژه کار می‌کنند و تقریباً تمام اعضای تیم در پروژه بلاکچین تجربه کاری داشته‌اند.

ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius) ذخیره‌سازی، ارسال، وام‌گیری و وام‌دهی فوری رمزارزها را در کیف پول ارائه می‌دهد و از این رو نسبت به سایر رمزارزها برتری دارد. از آنجایی که این شبکه 80 درصد از درآمد خود را برای توزیع سود در میان کاربران و مصارف جامعه کاربران آن به کار می‌بندد، لذا برای وام‌های خود نرخ بهره پایین و برای هودل (HODL) ارزهای دیجیتال بهره بیشتری در نظر گرفته است.

این شبکه از اعضای تازه‌واردی که توکن سل (CEL) را هودل ‌کنند، استقبال می‌کند؛ زیرا از همان توکن برای توزیع پاداش و بهره استفاده می‌شود.

مروری بر وضعیت سلسیوس نتورک (Celsius)

نام پروژه
سلسیوس نتورک ( Celsius Network )

نماد
CEL

عرضه کل
695,658,161 CEL

وبسایت رسمی
Celsius.network

مبتنی بر
ERC-20

سال عرضه
2018

اوج قیمت
6.80 دلار

پلتفرم صرافی
Liquid, Bilaxy, HitBTC, IDEX, Uniswap, Switcheo Network, sistemkoin.

کیف پول
Celsius Wallet, Ledger

سلسیوس (Celsius) برای وام‌دهی و وام‌گیری چیزی حدود 20 ارز دیجیتال را ثبت کرده است که استیبل کوین‌ها و آلت کوین‌ها را هم در بر می‌گیرد و از ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه وام استفاده می‌کند. کاربران اختیار دارند برای سپرده‌گذاری به عنوان وثیقه، گزینه‌های مختلفی از قبیل بیت کوین، اتریوم و بیت کوین کش (BTC) یا رمزارزهای دیگری را انتخاب کنند.

سلسیوس نتورک متعهد است که برای هودل کردن ارزهای دیجیتال، 4 تا 10 درصد بهره پرداخت کند و با نرخ بهره 4.99 به کاربران وام می‌دهد.

می‌توان گفت این مقدار، کمترین نرخ بهره در میان پروژه‌های دیفای ارزهای دیجیتال از قبیل Nexo، BlockFi و حتی بانک مرکزی آمریکا است. علاوه بر این مزایا، هیچ گونه هزینه اضافی برای تأیید، برداشت و فسخ به عنوان کارمزد ندارد.

 

پیش‌ بینی آینده قیمت ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius)

آینده این ارز دیجیتال مشخص نیست! این موضوع در مورد ارز سی نیز صادق است. بازارهای رمزارزهای نوسانات زیادی دارد و امکان پیش‌بینی دقیق در آن وجود ندارد. بااین‌حال، بر اساس تحلیل سایت changelly، قیمت این توکن می‌تواند به شرح زیر باشد.

حداقل قیمت (دلار)
میانگین قیمت (دلار)
حداکثر قیمت (دلار)
سال

0.315
0.370
0.425
2024

0.4675
0.4840
0.5561
2025

0.6769
0.6963
0.7977
2026

0.9870
1.02
1.16
2027

1.50
1.54
1.75
2028

2.14
2.20
2.55
2029

3.28
3.39
3.83
2030

 

مروری بر عرضه اولیه CEL

پلتفرم
ERC-20

عایدی
50,000,000 دلار

تاریخ عرضه اولیه
15 مارس 2018

قیمت عرضه اولیه
0.20 دلار

 

 

شُرکا

KORBIT, VOYAGER, PrimeTrust, uphold, infinito Wallet, bitcoin.com, Fireblock, Davispolk, Infido, Chainalysis, Monarch, Mode, Amon, Bitwala, Chainlink, Coinpaprika, Infido, Amazon Web Services.

 

نمودار تغییرات قیمت سلسیوس نتورک

در این بخش نمودار تغییرات قیمت سلسیوس نتورک را در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده می‌کنید.

 

تحلیل قیمت سلسیوس نتورک (Celsius)

در ادامه بررسی آینده ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius) نگاهی هم به تحلیل قیمت آن می‌اندازیم. مناقشه سلسیوس نتورک با پلتفرم معاملاتی Bilaxy تأثیری بر حجم ارزش بازار روزانه سلسیوس (Celsius) نداشته است؛ زیرا تا به الآن موفق شده در میان 50 رمزارز برتر قرار گیرد. روند صعودی سلسیوس از نوامبر 2019 آغاز شد. در آن زمان اکثر آلت‌‌کوین‌ها در حال ترمیم و بهبود خود بودند تا اثرات سقوط قیمت سال 2019 را جبران کنند. اوایل سال 2019 بدترین سال برای بازار رمزارز بود و بسیاری از پروژه‌ها به حالت تعلیق درآمدند و به ندرت رمزارزی عرضه می‌شد.

قیمت ارز دیجیتال سلسیوس (Celsius) پیش از آغاز سال 2020 افزایش یافت و به اوج قیمت قبلی خود رسید و اوج قیمت جدیدی در 0.11 دلار ثبت کرد. پس از روند صعودی در فوریه 2020، قیمت سلسیوس دچار روندی نزولی شد و مجدداً به قیمت 0.062 رسید، اما از آن زمان روند صعودی سرسام‌آوری را در پیش گرفت و در 4 ژانویه 2021 اوج قیمت جدیدی را در قیمت 6.8 دلار به ثبت رساند.

وام‌‌دهی در پلتفرم بلاکچین، شگفتی بزرگ بعدی در بازار ارزهای دیجیتال غیر متمرکز خواهد بود؛ زیرا اکثر پلتفرم‌ها از جمله Nexo، Compound، BlockFi و سایر دیفای‌ها به طرز موفقیت‌آمیزی توسعه یافته‌اند. از این رو، وام‌گیری و وام‌دهی با سرعت بالا، باعث تغییر و تحول در خدمات مالی سنتی می‌شوند.

پروژه سلسیوس به شما آزادی می‌دهد که بدون حداقل سپرده، بدون هزینه اضافی برای معاملات و بدون بررسی اعتبار قبل از درخواست وام، بهره پرداخت یا دریافت کنید.

اگر سلسیوس (Celsius) به همین صورت طبق بخشنامه خود به ارائه خدمات مربوط ادامه دهند، ممکن است سلسیوس (Celsius) بتواند در میان 10 رمزارز برتر قرار بگیرد.

 

سخن پایانی

ارز دیجیتال سلسیوس نتورک (Celsius) شبکه‌ای است مبتنی بر دیفای که وام‌گیری و وام‌دهی ارزهای دیجیتال را برای کاربران میسر کرده است. کیف پول سلسیوس به دلیل برخورداری از چند آپشن به سایر آلت کوین‌ها برتری دارد. نرخ بهره دریافتی برای وام 4.99 درصد است که کمترین نرخ بهره وام در میان سایر رقبای مالی است. همچنین نرخ بهره پرداختی به کاربران نیز بالا است (بین 4 تا 10 درصد).

سال 2020 بر خلاف 2019 سال خوبی برای رمزارزها از جمله سلسیوس بود. پیش ‌بینی آینده قیمت ارز دیجیتال (Celsius) سلسیوس در کوتاه مدت برای سال‌های 2021 و 2022 به ترتیب 11.1288 دلار و 14.0729 دلار است. همچنین پیش‌ بینی بلند ‌مدت قیمت سلسیوس در سال‌های 2025 و 2030 به ترتیب 48.4603 و 89.0303 دلار برآورد شده است.

 

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
پیش بینی ارز دیجیتال
پیش بینی قیمت ارز داگز تلگرام تا سال 2025
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات