قول کامالا هریس برای حمایت از ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی

  • توسط: admin
قول کامالا هریس برای حمایت از ارزهای دیجیتال و هوش مصنوعی


کامالا هریس روز گذشته وعده داد که دولت او متعهد به تقویت دارایی‌های دیجیتال و هوش مصنوعی (AI) در صورت انتخاب به عنوان رئیس‌جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.

هریس که روز یکشنبه در جمع‌آوری کمک‌های مالی وال استریت در منهتن صحبت می‌کرد، گفت:

ما برای سرمایه‌گذاری در رقابت‌پذیری و آینده آمریکا با هم مشارکت خواهیم کرد. ما فناوری‌های نوآورانه مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال را تشویق و در عین حال از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران خود محافظت خواهیم کرد.

پس از گرفتن مشعل کاندیدای ریاست‌جمهوری از جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور در مورد بیت کوین و دارایی‌های کریپتویی که در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 ایالات متحده مورد بحث قرار گرفتند، سکوت کرده بود. اما چندین گزارش نشان می‌دهد که در پشت صحنه، به نظر می‌رسد که کمپین او در حال تعامل با رهبران صنعت برای بازسازی رابطه بین حزب دموکرات و بخش کریپتو است.

آخرین اظهارات وی، اولین حمایت عمومی هریس از این بخش بود. او همچنین خود را از سیاست‌های کنونی در دوره ریاست‌جمهوری جو بایدن متمایز می‌کند، که توسط بسیاری، به‌عنوان «ضد کریپتویی» تلقی می‌شود.

هریس در طول این رویداد افزود که رویکرد دولت او ایجاد یک محیط تجاری باثبات با مقررات روشن، ترویج بخش‌هایی مانند نیمه‌هادی‌ها و انرژی پاک و در عین حال کاهش بوروکراسی خواهد بود.

فریار شیرزاد، مسئول سیاست کوین بیس، گفت:

در حالی که هریس هنوز یک خط‌مشی جامع را بیان نکرده است، اما اذعان او به اهمیت دارایی‌های دیجیتال پیامی روشن دارد که دوران نابودی توسط بایدن/وارن به پایان رسیده است.

آنتونی اسکاراموچی، مدیر عامل SkyBridge Capital گفت: کامالا در هر زبانی به معنای بیت کوین است.

هیدن آدامز، مدیرعامل Uniswap Labs، نیز اظهارات هریس را نشانه مثبتی خواند. او گفت: این اولین باری است که او به ارزهای دیجیتال به صورت عمومی ارجاع می‌دهد و این به نحوی مثبت است.

اظهارات هریس به او فرصتی برای مقابله با دونالد ترامپ داد، کسی که خود را به عنوان مدافع صریح صنعت کریپتو معرفی کرده است.

بر اساس داده‌های اخیر Polymarket، هریس در چهار ایالت از شش ایالت نوسانی و کلیدی پیشتاز بوده است. از جمله این ایالت‌ها می‌توان به ویسکانسین، پنسیلوانیا، میشیگان و نوادا اشاره کرد. شانس کلی هریس برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 اکنون به 52 درصد رسیده است که باعث پیشی گرفتن 5 امتیازی او نسبت به دونالد ترامپ می‌شود. این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که به نظر می‌رسید عملکرد ترامپ در اولین مناظره ریاست‌جمهوری، باعث تضعیف جایگاه او شده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
قیمت همستر کامبت امروز ۲ مهر
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
رمز تپ سواپ امروز؛ دوشنبه ۲ مهر ماه (۴۰۰ هزار سکه رایگان)
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۶ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کد تپ سواپ امروز؛ ۱ مهر ۱۴۰۳ + آموزش تصویری کامل
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۸ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات