توکن BONE در انتظار تأیید بایننس؛ تیم شیبا اینو خواهان اقدام فوری است!

  • توسط: admin
توکن BONE در انتظار تأیید بایننس؛ تیم شیبا اینو خواهان اقدام فوری است!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی اکوسیستم شیبا اینو، خواستار اضافه شدن توکن بون (BONE) شیباسواپ به لیست دارایی‌های صرافی بایننس شده است.

در تاریخ ۲۰ سپتامبر، لوسی به نقش کلیدی BONE در اکوسیستم شیبا اشاره کرد و از بایننس خواست تا این توکن را به دارایی‌های قابل‌معامله در پلتفرم خود اضافه کند. او توضیح داد که توکن BONE کارمزدهای شبکه لایه دوم شیباریوم را تأمین می‌کند.

لوسی همچنین به ماهیت غیرمتمرکز، قابلیت‌های حاکمیتی و عرضه محدود توکن BONE اشاره کرد. او بیان کرد که BONE به حاکمیتی غیرمتمرکز این شبکه کمک می‌کند و به جامعه امکان می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌های کلیدی شبکه مشارکت داشته باشند. در حال حاضر، ۹۵ هزار کیف پول این توکن را در اختیار دارند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

با اینکه صرافی‌های بزرگی مانند اوکی‌ایکس (OKX) توکن BONE را فهرست کرده‌اند، اما بایننس هنوز اقدامی در این زمینه نکرده که این مسئله باعث ناامیدی طرفداران شیبا اینو شده است.

در همین حال، حساب رسمی شیبا اینو در X به موفقیت پلتفرم لیکویید استیکینگ بون‌کراشر (Bonecrusher) کی‌ناین فایننس (K۹ Finance) در ۴۸ ساعت اول راه‌اندازی آن اشاره کرده است.

بنیان‌گذار کی‌ناین فایننس هم اعلام کرده که در ۴۸ ساعت اول، ۲.۵ میلیون توکن BONE در این پلتفرم استیک شده است.

او همچنین گفته که تراکنش‌های روزانه شیباریوم به میزان ۸۲ درصد افزایش یافته و کی‌ناین فایننس اکنون بزرگ‌ترین پروتکل دیفای (DeFi) از نظر ارزش کل دارایی‌های قفل شده در این بلاکچین به‌ حساب می‌آید.


منبع

بی‌این کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات