اشتباه بزرگ آرتور هیز در فروش پندل؛ قیمت PENDLE ناگهان اوج گرفت!

  • توسط: admin
اشتباه بزرگ آرتور هیز در فروش پندل؛ قیمت PENDLE ناگهان اوج گرفت!


آرتور هیز، سرمایه گذار معروف و مدیر عامل سابق BitMEX، اخیراً 350000 توکن PENDLE را با ضرر 35 درصدی فروخته است. این معامله منجر به زیان حدود 790000 دلاری هیز شد.

بین 20 می تا 21 ژوئن، هیز حدود 393000 توکن پندل را با قیمت 5.6 دلار برای هر توکن خریداری کرد، اما به دلیل کاهش شدید قیمت این ارز دیجیتال مجبور به فروش آنها با ضرر شد. او قبل از این فروش، توکن ها را به صرافی های Binance و Baybit منتقل کرده بود.

طبق داده‌های بازار، پندل در آوریل 2024 به بالاترین قیمت خود یعنی 7.52 دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون 52.99 درصد کاهش داشته است. قابل توجه، هیز معتقد است کاهش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی جهانی می تواند عدم اطمینان بیشتری را برای دارایی های ریسک ایجاد کند.

با این حال، پندل به توسعه اکوسیستم خود ادامه می دهد و قصد دارد ارزش آن را در بلندمدت افزایش دهد. در همین راستا، این شرکت اخیرا از همکاری با SolvProtocol و Corn خبر داده است.

هدف از این همکاری میزبانی SolvBTC.BBN، توکن شرط بندی مایع است که انتظار می رود در دسامبر سال آینده راه اندازی شود.

جالب اینجاست که با وجود فروش اخیر هیز، قیمت پندل طی 24 ساعت گذشته افزایش چشمگیری داشته است. قیمت پندل در زمان نگارش این مطلب با بیش از 30 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 4.33 دلار رسیده است.

همزمان با این افزایش قیمت، ارزش بازار پندل به 698.52 میلیون دلار رسید و این توکن از نظر ارزش بازار در رتبه 93 در بین ارزهای دیجیتال برتر قرار دارد. حجم معاملات پندل با افزایش چشمگیر 260 درصدی نسبت به روز گذشته به بیش از 363 میلیون دلار رسید.

همچنین باید توجه داشت که با وجود نوسانات بازار، نگرش بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به پندل همچنان مثبت است. بنابراین 88 درصد از فعالان بازار به این توکن خوش بین هستند و تنها 12 درصد نظر منفی دارند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات