دلیل نارضایتی برخی از کاربران از ایردراپ همستر کامبت چیست؟

  • توسط: admin
دلیل نارضایتی برخی از کاربران از ایردراپ همستر کامبت چیست؟


بازی محبوب تلگرامی همستر کامبت، پس از توزیع توکن‌ها در بین کاربران، در حال حاضر در شرایط طوفانی به سر می‌برد و برخی از کاربران ناامیدی و نارضایتی خود را در مورد رد صلاحیت‌های اخیر، از فصل 1 این بازی ابراز می‌کنند.

این واکنش از آنجا ناشی می‌شود که برخی از بازیکنان عقیده دارند که بعضی از معیارها، ناعادلانه هستند.

این واکنش کاربران بر رد صلاحیت ناگهانی و غیرمنتظره تقریباً 63 درصد از بازیکنان از فصل 1 ایردراپ متمرکز است: ظاهراً به دلیل مجموعه کلیدهای درون بازی. در واقع، بسیاری از بازیکنان فکر می‌کردند که این کلیدها برای واجد شرایط بودن ایردراپ، ضروری نیستند.

با این حال، با نزدیک شدن به ایردراپ، مشخص شد که «جمع‌آوری کلید» برای دریافت جوایز بسیار مهم است و در نتیجه بسیاری از بازیکنان محروم شدند.

این رویدادها باعث شد که برخی از بازیکنان این تغییرات را غیرمنتظره بدانند، به خصوص آنهایی که زمان زیادی را برای ساخت پرافیت صرف کردند. پرافیت معیاری است که توسط Hamster Kombat به عنوان کلید واجد شرایط بودن ایردراپ تاکید شده بود. اضافه شدن مجموعه کلید در آخرین لحظه به عنوان یک عامل تعیین‌کننده، باعث شده تا بازیکنان فکر کنند که تلاش‌هایشان به هدر رفته است.

خرید و فروش آسان همستر کامبت در بیت‌پین

معامله بیش‌از ۳۰۰ کوین دیگر

دریافت وام و اعتبار معاملاتی

سرعت بالا در تکمیل سفارشات

بات‌های معامله‌گر متنوع

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید همستر کامبت

یک مسئله مهم این است که بسیاری از بازیکنان تنها بر اساس فعالیت‌های کلیدی خود به عنوان «متقلب» برچسب خورده‌اند. بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که بسیاری از بازیکنانی که تعداد کمی کلید، فقط 100 تا 200، جمع‌آوری کرده بودند، رد صلاحیت شدند.

از سوی دیگر، کسانی که از «تولیدکننده کلید» و حساب‌های متعدد استفاده کردند، واجد شرایط باقی ماندند. این منجر به احساس بی‌عدالتی در جامعه شده است، به طوری که بسیاری از بازیکنان به‌رغم تلاش‌های صادقانه‌شان، ناعادلانه به عنوان متقلب معرفی می‌شوند.

شکایت بزرگ دیگر این است که بازیکنان زمان و تلاش خود را برای بازی صرف کرده‌اند، اما برای شرایطی که در ابتدا به آنها گفته شده بود، واجد شرایط نیستند.

کاربری در توییتر با نام مستعار Crypto with Khan تأکید کرد که بسیاری از بازیکنان ماه‌ها برای افزایش PPH خود اختصاص دادند؛ اما متوجه شدند که کار آنها اساساً بیهوده است. تغییر ناگهانی تمرکز از PPH به «مجموعه کلید» باعث ناامیدی برخی از کاربران شده است.

پس از سه ماه انتظار، بازیکنان توکن‌های کمتری از انتظار در کیف پول خود دریافت کرده‌اند و علاوه بر این، فقط می‌توانند قسمت خاصی از آن را دریافت کنند؛ زیرا مقداری از توکن‌ها قفل است.

در پاسخ به واکنش‌ها، انجمن از Hamster Kombat می‌خواهد تا یک فرایند ارزیابی مجدد برای حساب‌های رد صلاحیت شده را اجرا کند. بازیکنان بر این باورند که باید یک سیستم بازبینی شفاف معرفی شود که به «کاربران محروم شده» اجازه می‌دهد درخواست تجدید نظر کنند و درخواست آن‌ها برای بازبینی واجد شرایط بودن دوباره بررسی شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات