آخرین اطلاعات درباره هک صرافی BingX؛ چه مقدار دزدیده شده است؟

  • توسط: admin
آخرین اطلاعات درباره هک صرافی BingX؛ چه مقدار دزدیده شده است؟


در جدیدترین اخبار هک ارزهای دیجیتال، صرافی BingX بیش از 43 میلیون دلار را در یک سرقت بزرگ از دست داده است که منجر به ضرر سرمایه گذاران آلت کوین، به ویژه استیبل کوین ها شده است.

بر اساس آخرین داده های این زنجیره، هکر در مجموع 360 آلتکوین به ارزش بیش از 43 میلیون دلار را دزدید و آنها را به آدرس های کیف پول “0x940” و “0xF7e8” منتقل کرد و بعداً آنها را با ETH و BNB مبادله کرد. به گفته Data Nerd، هکر 17 میلیون تتر (USDT)، 3.35 میلیون دلار استیبل کوین USDC و 1.04 میلیون WUSD به سرقت برده است.

اخیراً هک های کریپتو روز به روز در حال افزایش هستند. یک روز قبل از آن، هک ربات تلگرام Banana Gun منجر به ضرر 1.4 میلیون دلاری در اتریوم شد.

ویویان لین، رئیس آزمایشگاه های BingX، هک تبادل BingX را تایید کرد و افزود که تیم فنی فعالیت های غیرعادی را فقط برای کشف کیف پول های داغ BingX شناسایی کرده است. صرافی به سرعت طرح اضطراری خود را برای انتقال فوری دارایی ها و توقف برداشت ها آغاز کرد.

لین خاطرنشان کرد:

دارایی های کاربر در معماری مدیریت دارایی چند لایه ما ایمن و به خوبی محافظت می شوند.

رئیس Bingx همچنین اظهار داشت که این صرافی به طور کامل از طریق سرمایه خود به آسیب دیدگان خسارت پرداخت می کند. برای اطمینان از امنیت، BingX همچنین برداشت ها را برای یک دوره موقت برای انجام بررسی های فوری و بهبود خدمات کیف پول به حالت تعلیق درآورده است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات