سولانا از نسخه دوم تلفن همراه خود رونمایی کرد! جهش قیمت SOL نزدیک است؟

  • توسط: admin
سولانا از نسخه دوم تلفن همراه خود رونمایی کرد! جهش قیمت SOL نزدیک است؟


قیمت ارز دیجیتال سولانا (SOL) پس از اعلام انتشار نسخه موبایل دوم این پروژه در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت 140 دلار معامله می شود.

تیم سولانا در اطلاعیه ای که امروز منتشر کرد، از Seker، نسخه دوم تلفن همراه اندرویدی خود رونمایی کرد. در مقایسه با نسل قبلی خود، این گوشی هوشمند جدید با بدنه سبک تر، دوربین بهبود یافته و عمر باتری بیشتر عرضه می شود.

از سوی دیگر، این دستگاه وب 3 موبایل دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند ذخیره سازی امن و ویژگی های هوش مصنوعی خواهد بود.

همچنین، تلفن Solana’s Seeker همراه با کیف پول Seed Vault که با همکاری Solflare Wallet توسعه یافته است، عرضه خواهد شد. علاوه بر این، سولانا فروشگاه dApp موبایل خود را نیز به روز خواهد کرد تا تجربه بهتر و روان تری را برای کاربران فراهم کند.

به این ترتیب، دستگاه تلفن همراه Seeker Solana که در سال 2025 منتشر خواهد شد، قرار است تجربیات کامل وب 3 مانند DeFi، پرداخت، NFT و بازی را ارائه دهد. اکنون کاربران منتظرند ببینند عرضه این گوشی چه تاثیری بر قیمت ارز دیجیتال SOL دارد.

در همین حال، گزارش های دیگر حاکی از آن است که تیم Solana یک آپدیت بزرگ را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است.

در به‌روزرسانی اخیر، ارتقای فشرده‌سازی اثبات دانش صفر (ZK Compression) اکنون در شبکه اصلی Solana فعال شده است و هزینه‌های توسعه‌دهنده را هزار برابر کاهش می‌دهد.

شایان ذکر است که وقایع اخیر پیرامون سولانا بحث در مورد افزایش احتمالی قیمت SOL به 300 دلار در آینده را دوباره برانگیخته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات