جهش قیمت SUI با ورود USDC به شبکه سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران!

  • توسط: admin
جهش قیمت SUI با ورود USDC به شبکه سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران!


شرکت Circle با اعلام قصد خود برای راه اندازی استیبل کوین USDC در شبکه SUI، قیمت توکن بومی شبکه را افزایش داد. با اضافه شدن شبکه Sui، استیبل کوین USDC اکنون در 16 بلاک چین مختلف در دسترس است.

جرمی آلیر، مدیر عامل Circle، اعلام کرد که استیبل کوین USDC در ابتدا از طریق پروتکل انتقال متقابل بلاک چین (CCTP) در شبکه Swi پشتیبانی می شود. این اقدام به افزایش قابلیت همکاری و کارایی USDC در اکوسیستم های مختلف بلاک چین کمک می کند.

پشتیبانی داخلی از USDC در شبکه Swi به توسعه دهندگان و کاربران امکان استفاده بهینه تر، امنیت بالاتر و قابلیت همکاری بهتر را می دهد. همچنین، این توسعه به تقویت موقعیت Sui به عنوان یک پلتفرم بلاک چین سطح 1 برای فضای وب 3 کمک می کند.

USDCoin که در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد، اکنون در شبکه های مختلفی مانند Algorand، Celo، Solana و غیره فعال است. مشارکت جدید با شبکه Sui نشان دهنده تعهد Circle به گسترش پذیرش و دسترسی USDC است.

در همین راستا، Circle همچنین اعلام کرد که قصد دارد از USDC در شبکه بلاک چین Soneium سونی پشتیبانی کند. علاوه بر این، پلتفرم ردیابی WhaleAlert یک تراکنش بزرگ برای تولید 50 میلیون USDC توکن از خزانه USDC در بلاک چین اتریوم ثبت کرد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ارز دیجیتال Sui در محدوده 1.2 دلار قرار دارد که در 24 ساعت گذشته 8.6 درصد افزایش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات