انتقال ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای صعود قیمت‌ها؟

  • توسط: admin
انتقال ۳ آلت‌کوین‌ به کیف‌پول‌های سرد توسط نهنگ‌ها! جرقه‌ای برای صعود قیمت‌ها؟


بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر شاهد چرخش صعودی است. زیرا سرمایه گذاران منتظر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا هستند. در همین حال، فعالیت نهنگ ها نیز به احساسات صعودی برای برخی ارزهای دیجیتال افزود. زیرا بسیاری از دارایی های خود را از صرافی ها به کیف پول های سرد منتقل می کنند.

داده‌های جدید پلتفرم تحلیلی Santiment نشان می‌دهد که فعالیت نهنگ‌ها در بازار آلت‌کوین‌ها مانند Injective (INJ)، Polygon (POL) و Render (RENDER) باعث نوسانات قیمت قابل توجهی شده است.

فشار فروش معمولاً زمانی کاهش می یابد که دارایی ها از مبادلات به کیف پول سرد منتقل شوند. این نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران برای نگهداری این ارزهای دیجیتال برای بلندمدت است و چشم انداز صعودی برای دارایی را تقویت می کند.

چند ضلعی (POL)

ارز دیجیتال بومی شبکه Polygon که اخیراً از MATIC به POL تغییر نام داده است، در حال حاضر با قیمت 0.38 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به 2.7 میلیارد دلار رسیده است. قیمت Polygon اخیراً در روند نزولی قرار داشته است، اما در محدوده 0.35 دلار متوقف شده است و دو تغییر صعودی نشان دهنده تقاضای قوی برای این ارز دیجیتال است.

با توجه به وضعیت شاخص قدرت نسبی (RSI) که نشان دهنده افزایش فشار خرید است، قیمت Polygon ممکن است 26 درصد افزایش یابد و مقاومت خط روند آن را به چالش بکشد. در صورت شکست از این محدوده، حرکت رو به بالا قوی تر می شود و ممکن است قیمت چند ضلعی به 0.5 دلار برسد.

تزریقی (INJ)

Injectio در حال حاضر با قیمت 19.82 دلار معامله می شود که حدود 64 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 52.75 دلار کاهش یافته است.

الگوی زاویه نزولی در نمودار روزانه این ارز دیجیتال دیده می شود که نشان دهنده احتمال رشد قیمت تزریقی است.

اگر این الگو برقرار باشد، قیمت می تواند 7.5 درصد افزایش یابد و خط روند بالایی را بشکند. در صورت شکست موفقیت آمیز این سطح مقاومت، قیمت ممکن است به سمت هدف 40 دلار حرکت کند.

رندر

قیمت هر حرکت رندر نیز مشابه Polygon و در جهت افقی است. این ارز دیجیتال بالای حمایت 4 دلار تثبیت شد و در حال حاضر با قیمت 4.93 دلار معامله می شود. ارزش بازار رندر نیز 2.52 میلیارد دلار است.

اگر شرایط بازار بهبود یابد، قیمت ecarisage می تواند 14 درصد افزایش یابد و روند نزولی را آغاز کند که از ژوئن 2024 دست نخورده باقی مانده است. اگر خریداران بتوانند بر این مقاومت غلبه کنند، قیمت می تواند به بالای 8 دلار برسد. با این حال، اگر خط روند مقاومت شکسته نشود، روند اصلاحی فعلی ممکن است گسترش یابد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات