ناامیدی کاربران از ایردراپ کتیزن! تاثیر تغییرات جدید بر قیمت CATI چه خواهد بود؟

  • توسط: admin
ناامیدی کاربران از ایردراپ کتیزن! تاثیر تغییرات جدید بر قیمت CATI چه خواهد بود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه کتیزن (Catizen)، یکی از بازی‌های درآمدزای محبوب در تلگرام، در آستانه برگزاری ایردراپ بزرگ خود قرار دارد، اما تغییرات اخیر در نحوه تخصیص توکن‌ها باعث ناامیدی بسیاری از مشارکت‌کنندگان اولیه شده و نگرانی‌هایی را درباره شفافیت پروژه به وجود آورده است.

طبق گزارش‌ها، توکن CATI قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۰۰ به وقت UTC، از طریق سرویس لانچ‌پول صرافی بایننس عرضه شود.

با وجود امیدواری‌هایی که نسبت به لیست شدن این توکن در صرافی معتبر بایننس وجود دارد، تغییرات توکنومیک پروژه واکنش‌های منفی زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام گوتامگوپتاگ (Gautamguptagg) به تغییرات ایردراپ CATI اشاره و اعلام کرده که طبق اعلام قبلی، قرار بود توکن‌ها براساس میزان مشارکت به کاربران تعلق گیرد، اما اکنون این شرط به میزان سرمایه‌گذاری تغییر یافته است.

او در توییتی نوشت:

اعضای سطح مستر که هزینه‌ای نکرده‌اند، ۳۰ تا ۴۰ توکن دریافت می‌کنند، در حالی که اعضای سطح طلایی با سرمایه‌گذاری ۱۰ دلاری، ۴۰ تا ۶۰ توکن دریافت خواهند کرد.

او همچنین به این موضوع اشاره کرده که طبق برنامه قبلی قرار بود ۴۳ درصد از موجودی توکن CATI در ایردراپ توزیع شود، اما این رقم اکنون به ۳۴ درصد کاهش یافته و ۹ درصد به لانچ‌پول بایننس اختصاص داده شده است. علاوه بر این، تیم پروژه بدون اطلاع‌رسانی در وایت‌پیپر، ایردراپ را به دو فصل تقسیم کرده است.

در این میان، تحلیل قیمت توکن CATI در بازار پیش از عرضه گیت (Gate.io) نشان‌دهنده حرکت جانبی آن بالای حمایت ۰.۶۶ دلار است.

اگر لیست شدن این توکن در صرافی بایننس موجب افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران شود، قیمت CATI می‌تواند مقاومت ۰.۹۵ دلار را به چالش بکشد و یک رشد ۳۳ درصدی را تجربه کند.

در غیر این صورت، ادامه جنجال‌ها ممکن است باعث سقوط قیمت آن به ۰.۴۳ دلار شود.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات