از میکر به اسکای؛ چرا سقوط اخیر MKR پیش‌درآمد یک رالی عظیم است؟

  • توسط: admin
از میکر به اسکای؛ چرا سقوط اخیر MKR پیش‌درآمد یک رالی عظیم است؟


قیمت ارز دیجیتال میکر که به تازگی به اسکای تغییر یافته است، با افت قابل توجهی روبرو شده است. قیمت سازنده بیش از 6 ماه است که تحت فشار بازارهای نزولی قرار داشته و اخیراً از سطح بحرانی 2200 دلار به محدوده فعلی 1500 دلار رسیده است.

این کاهش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که مخدائو قصد دارد یک اکوسیستم جدید برای استفاده از پتانسیل مالی غیرمتمرکز (DeFi) ایجاد کند. در همین حال، دونالد ترامپ یک پلتفرم مالی جدید به نام World Liberty Financial راه اندازی کرد.

روند تغییر نام Mirdao به Sky Ecosystem بیش از ده ماه است که ادامه دارد و جزئیات آن در می 2024 اعلام شد. این تغییرات بخشی از بازنگری سیستم Makedao است و منجر به ارتقای Token Maker (MKR) خواهد شد. ) به Sky (SKY ) و برای ارتقای استیبل کوین Dai (Dai) به Sky USD (Sky USD).

طبق این برنامه، هر 1 توکن Maker به 24000 توکن Sky تبدیل می شود. این فرآیند در چهار مرحله انجام خواهد شد: راه اندازی بتا، راه اندازی subdao، ابزارهای مدیریت هوش مصنوعی و راه اندازی زنجیره جدید.

با وجود این تحولات، قیمت Maker بیش از 3 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته و به 1489 دلار رسیده است.

کاهش شدید قیمت این ارز دیجیتال از سطح 2200 دلار مشابه ساختار نزولی پنج موجی الیوت است. اگر این کاهش آخرین موج نزولی باشد، ممکن است در آینده نزدیک یک اصلاح صعودی آغاز شود.

قیمت در حال حاضر توسط سطح 1260 دلار پشتیبانی می شود و بازگشت از این سطح می تواند آن را به 2200 دلار برساند. شکست این سطح، نظریه نزولی را باطل می کند و زمینه را برای رسیدن قیمت به بالای 3000 دلار فراهم می کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات