از میکر به اسکای؛ چرا سقوط اخیر MKR پیش‌درآمد یک رالی عظیم است؟

  • توسط: admin
از میکر به اسکای؛ چرا سقوط اخیر MKR پیش‌درآمد یک رالی عظیم است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال میکر (Maker) که به تازگی نامش به اسکای (SKY) تغییر یافته، افت قابل‌توجهی را تجربه کرده است. قیمت میکر بیش از ۶ ماه است که تحت فشار بازارهای نزولی قرار دارد و اخیراً از سطح حیاتی ۲۲۰۰ دلار به محدوده فعلی ۱۵۰۰ دلار رسیده است.

این کاهش قیمت در حالی رخ داده که میکردائو در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک اکوسیستم جدید با هدف بهره‌گیری از پتانسیل امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. در این میان، دونالد ترامپ نیز پلتفرم مالی جدیدی را به نام ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) راه‌اندازی کرده است.

پروسه تغییر نام میکردائو به اکوسیستم اسکای بیش از ده ماه است که در حال انجام است و جزئیات آن در ماه می ۲۰۲۴ اعلام شد. این تغییرات بخشی از یک بازنگری کلی در سیستم میکردائو است و منجر به ارتقای توکن میکر (MKR) به اسکای (SKY) و ارتقای استیبل‌کوین دای (Dai) به اسکای یواس‌دی (Sky USD) خواهد شد.

طبق برنامه، هر ۱ توکن میکر به ۲۴۰۰۰ توکن اسکای تبدیل می‌شود. این فرآیند در چهار مرحله انجام خواهد شد: راه‌اندازی بتا، راه‌اندازی ساب‌دائو، ابزارهای هوش مصنوعی حاکمیتی و راه‌اندازی زنجیره جدید.

خرید سریع MKR!
با یک کلیک میکر (MKR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MKR

با وجود این تحولات، قیمت میکر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد کاهش یافته و به ۱۴۸۹ دلار رسیده است.

کاهش شدید قیمت این رمزارز از سطح ۲۲۰۰ دلار به ساختار پنج موجی نزولی الیوت شباهت دارد. اگر این کاهش، آخرین موج نزولی باشد، ممکن است در آینده نزدیک یک حرکت بازگشتی صعودی آغاز شود.

در حال حاضر، قیمت از حمایت سطح ۱۲۶۰ دلار برخوردار است و بازگشت از این سطح می‌تواند موجب افزایش آن تا ۲۲۰۰ دلار شود. بریک‌اوت از این سطح نیز، تئوری نزولی را باطل کرده و زمینه را برای رسیدن قیمت به بالاتر از ۳۰۰۰ دلار فراهم می‌کند.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات