جزییات جدید درباره پروژه WLFI و توکن ترامپ؛ رمزارزی که موانع مالی را می‌شکند!

  • توسط: admin
جزییات جدید درباره پروژه WLFI و توکن ترامپ؛ رمزارزی که موانع مالی را می‌شکند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

دونالد ترامپ روز گذشته در گفتگوی ۴۵ دقیقه‌ای خود در پلتفرم X، هیچ اطلاعاتی درباره پروژه جدید رمزارزی خانواده‌اش به نام ورلد لیبرتی فایننشال (World Liberty Financial) ارائه نداد.

با وجود اینکه این پخش زنده تحت عنوان “آدرس وضعیت کریپتو” اعلام شده بود، ترامپ تنها به صورت گذرا به موضوع کریپتو پرداخت و بیشتر به بهبود وضعیت کشور و بهره‌مندی مردم از رمزارزهایشان اشاره کرد.

با این حال، پس از گذشت بیش از دو ساعت از آغاز پخش زنده، یکی از رهبران این پروژه دیفای، به نام زک فولکمن، اعلام کرد که توکنی به نام WLFI معرفی خواهد شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

طبق گزارش‌ها، این توکن‌ها غیرقابل انتقال خواهند بود و تنها برای حاکمیت و رأی‌گیری در مورد مسائل پلتفرم استفاده خواهند شد.

فولکمن توضیح داد که فروش توکن‌ها به افراد آمریکایی فقط برای سرمایه‌گذاران معتبر امکان‌پذیر خواهد بود و برای افراد غیرآمریکایی نیز محدودیت‌هایی برای شرکت در فروش توکن‌ها وجود خواهد داشت.

او همچنین اشاره کرد که این پلتفرم به دنبال رفع موانع موجود در سیستم مالی سنتی است. میزان عرضه کل WLFI هنوز مشخص نیست، اما فولکمن اعلام کرد که ۶۳ درصد از توکن‌ها برای فروش عمومی در نظر گرفته شده‌ است.

وی افزود که هیچ پیش‌فروشی یا تخصیص تخفیفی برای سرمایه‌گذاران خطرپذیر وجود ندارد. با این حال، ۲۰ درصد از توکن‌ها به تیم و مشاوران پروژه و تقریباً ۱۷ درصد باقی‌مانده برای پاداش کاربران اختصاص یافته است.

این در حالی است که پیش‌نویس وایت‌پیپر پیشین نشان داده بود که ۷۰ درصد از توکن‌ها برای تیم و مابقی برای فروش عمومی در نظر گرفته شده است.

گزارش‌ها حاکی از آنند که پروژه ورلد لیبرتی فایننشال به عنوان یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (دیفای) برای وام‌دهی و وام‌گیری فعالیت کرده و با پروتکل دیفای آوه (Aave) همکاری خواهد داشت. در کل، هدف این پروژه، ترویج پذیرش گسترده استیبل‌کوین‌ها است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات