پروژه دیفای ترامپ در آستانه راه‌اندازی! سرنوشت رالی صعودی آوه چه می‌شود؟

  • توسط: admin
پروژه دیفای ترامپ در آستانه راه‌اندازی! سرنوشت رالی صعودی آوه چه می‌شود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال آوه (AAVE) با وجود راه‌اندازی پروژه دیفای دونالد ترامپ، همچنان عملکرد قوی‌ای دارد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ترامپ به تازگی از دومین تلاش برای ترور طی دو ماه اخیر، در باشگاه گلف خود در فلوریدا جان سالم به در برده است.

با وجود این اتفاق، انتظار می‌رود پروژه دیفای ورلد لیبرتی فایننشال (WLFI) که توسط پسران ترامپ، اریک و دونالد جونیور، هدایت می‌شود، امروز راه‌اندازی شود.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در همین راستا، ترامپ با انتشار ویدئویی در حساب رسمی خود در شبکه X، اعلام کرد که با روی آوردن به ارزهای دیجیتال، هدفش پشت سر گذاشتن بانک‌های بزرگ و سنتی است.

علی‌رغم گزارش‌های مربوط به پروژه WLFI ترامپ، ارز دیجیتال آوه با ۱۱ درصد رشد طی هفته گذشته، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده است. این رمزارز همچنین در ۹۰ روز اخیر یک رشد قیمتی ۶۶ درصدی را تجربه کرده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنند که پروژه WLFI ممکن است بر روی پروتکل آوه اجرا شود.

با توجه به اینکه ۹۳ درصد از عرضه آوه در گردش قرار دارد (تقریباً تمام توکن‌ها عرضه شده و فشار تورمی رو به پایان است)، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که افزایش قیمت این ارز دیجیتال ادامه‌دار خواهد بود.

در حال حاضر، قیمت آوه پس از اصلاح ۲.۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۴۰.۵ دلار رسیده است. با این حال، آوه یکی از معدود ارزهای دیجیتال با روند صعودی به حساب می‌آید که عملکرد مطلوب آن از اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز شده است.

در حال حاضر، قیمت آوه در سطح ۱۸۶ دلار با مقاومت مواجه است که رسیدن به آن نیازمند رشدی ۳۲ درصدی از سطح فعلی است. در صورت غلبه قیمت بر این سطح، امکان رشد بیشتر آوه تا ۲۰۰ دلار و سپس، تا ۲۲۰ دلار وجود دارد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات