دورخیز تون‌کوین برای جهش بزرگ؛ سیل نقدینگی جدید، جرقه صعود TON را می‌زند!

  • توسط: admin
دورخیز تون‌کوین برای جهش بزرگ؛ سیل نقدینگی جدید، جرقه صعود TON را می‌زند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۴۸ ساعت گذشته، قیمت تون‌کوین (Toncoin) با ۴.۶ درصد کاهش به ۵.۶ دلار رسیده است. این افت قیمت می‌تواند فرصتی برای خریداران باشد تا بار دیگر شتاب صعودی خود را از سر بگیرند.

در همین حال، با رسیدن حجم انتشار تتر (USDT) در بلاکچین تون (TON) به یک میلیارد دلار، انتظار می‌رود که تعاملات و فعالیت‌های کاربران در این شبکه افزایش یابد.

طبق داده‌های رسمی تتر، مقدار USDT منتشرشده در بلاکچین تون به ۱.۰۳ میلیارد دلار رسیده که از این مقدار، حدود ۷۱۲ میلیون دلار آن در گردش است. این موفقیت نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای استیبل‌کوین‌ها در شبکه تون است.

با افزایش عرضه USDT، نقدینگی نیز افزایش یافته و معاملات در شبکه آسان‌تر خواهد شد، که این امر می‌تواند به رشد فعالیت‌ها و تقاضای بیشتر برای تون‌کوین منجر شود.

خرید سریع TON!
با یک کلیک تون کوین (TON) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید TON

در زمان نگارش این خبر، تون‌کوین با قیمت ۵.۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن به بیش از ۱۴.۱۴ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه تون با رشدی ۲۷.۷ درصدی، از ۳۱۷.۱۵ میلیون دلار به ۴۰۵ میلیون دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده ورود سرمایه بیشتر و افزایش علاقه به پروژه‌های دیفای (DeFi) در این شبکه است.

طی بهبود اخیر بازار، قیمت تون‌کوین با دریافت حمایت در سطح ۵۰ درصد فیبوناچی، افزایشی ۲۶.۵ درصدی را از ۴.۴ دلار به ۵.۶ دلار تجربه کرد. این اصلاح کنونی نیز به‌عنوان یک حرکت طبیعی برای ادامه روند صعودی در نظر گرفته می‌شود.

در صورتی که قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تثبیت شود، خریداران می‌توانند با افزایشی ۸ درصدی به خط روند نزولی حمله کنند.

در صورت شکست این مقاومت، قیمت تون‌کوین می‌تواند تا ۴۰ درصد رشد کرده و به ۸.۲۷۶ دلار برسد. اما در غیر این صورت، احتمال تثبیت قیمت در محدوده حمایتی ۵.۶ دلار وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات