صرافی ال بانک با و بدون احراز هویت به ایرانیان سرویس می‌دهد

  • توسط: admin
صرافی ال بانک با و بدون احراز هویت به ایرانیان سرویس می‌دهد


صرافی ال بانک (LBank) به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب و شناخته ‌شده در دنیای ارزهای دیجیتال، خدمات گسترده‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. این صرافی که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده، تاکنون توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از صرافی‌های پیشرو در حوزه معاملات دیجیتال تثبیت کند. ال بانک، در بین صرافی های ارز دیجیتال خارجی، یک گزینه محبوب است و اخیراً نیز به شدت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

نحوه ارائه خدمات ال بانک به کاربران ایرانی چگونه است؟

همانطور که می‌دانید، بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی به خاطر مسائل تحریمی و محدودیت‌های بانکی به کاربران ایرانی خدمات نمی‌دهند. همین امر نیز باعث شده است که ایرانیان در دسترسی به بازارهای جهانی کریپتو با مشکل مواجه باشند.

به نقل از وبسایت خانه سرمایه، ال بانک یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که به کاربران ایرانی سرویس می‌دهد. نکته اول اینکه، کاربران ایرانی فعلاً حتی می‌توانند با آی پی ایران در این صرافی ثبت نام کرده و بدون احراز هویت، اقدام به استفاده از امکانات آن بکنند؛ البته، مثل بسیاری از صرافی‌های دیگر عدم احراز هویت محدودیت‌هایی را برای شما در برداشت و بهره‌گیری از برخی ویژگی‌ها به همراه خواهد داشت.

دومین نکته هم طبق آنچه در سایت خانه سرمایه آمده، این است که ویژگی احراز هویت برای کاربران ایرانی در اکنون در دسترس است. ایرانی‌ها در زمان ثبت‌نام، کافی است در قسمت Location به جای گزینه Iran، گزینه Persian را انتخاب کنند. به این ترتیب راه برای احراز هویت آن‌ها باز شده و حتی می‌توانند با ارائه تصویر دیجیتال کارت ملی در این صرافی احراز هویت شوند.

البته، هنوز هیچ اشاره‌ای نشده است که ال بانک تا چه زمان این خدمات را برای کاربران داخل ایران ارائه خوهد کرد و آیا ریسک مسدود شدن حساب‌ها وجود دارد یا خیر. اما اگر به یک صرافی در سطح جهانی نیاز دارید و ساکن ایران هستید، احتمالاً ال بانک برای شما گزینه‌ای ایده‌آل در شرایط فعلی باشد.

ال بانک چه ویژگی‌هایی دارد؟

ال بانک در زمینه رمز ارزها تنوع بسیار بالایی را فراهم کرده و از ۶۵۰ ارز دیجیتال و ۸۵۰ جفت ارز پشتیبانی به عمل می‌آورد و البته این اعداد همواره در حال افزایش هستند. گفتنی است که کارمزد معاملات در این صرافی بسیار پایین است. کارمزد اسپات تنها 0.1% و کارمزد فیوچرز در حالت میکر 0.02% و تیکر 0.06% است که نسبت به بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی این اعداد بسیار رقابتی هستند

صرافی ال بانک امکان معامله فیوچرز با اهرم تا ۱۲۵ برابری را نیز در اختیار کاربران قرار داده که این ویژگی برای معامله‌گرانی که تمایل به افزایش سود خود دارند، بسیار جذاب است. همچنین این صرافی به کاربران خود امکان وام‌دهی و وام‌گیری در قالب ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و تتر را ارائه می‌دهد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا با استفاده از دارایی‌های خود، سرمایه بیشتری برای معاملات داشته باشند.

در پایان لازم از است اشاره کنیم که کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را در ال بانک استیک و سود دریافت کنند. نرخ بهره استیکینگ منعطف، بسته به نوع دارایی متفاوت است و ممکن است تا سقف ۱۰۰ درصد نیز برسد.

آیا به ال بانک اعتماد کنیم؟

رگوله ال بانک نسبتاً قوی است و مجوز‌های متعددی را از کشورهای گوناگون دریافت کرده است. هر چند در برخی موارد عدم شفافیت در عملکرد آن دیده می‌شود و برخی نیز به حجم اعلام شده تراکنش‌های آن شک دارند.

اگر از کاربران ایرانی ال بانک هستید، باید بدانید که ال بانک از قوانین جهانی پیروی می‌کند و عملاً نباید به افراد با تابعیت ایرانی سرویس دهد و فعلاً اینکار را از طریق ترفندهایی فراهم کرده است. بنابراین مشخص نیست که تا چه زمان خدمات ال بانک به ایرانیان ادامه پیدا می‌کند و احراز هویت به عنوان یک ایرانی یا استفاده از آن با آی پی ایران شما را با ریسک مسدود شدن دارایی‌هایتان در آینده مواجه می‌کند. هر چند ممکن است نیازهای معاملاتی که دارید پذیرش این ریسک را به شکل منطقی برای شما توجیه کنند.

منبع: khanesarmaey.com

  • اشتراک گزاری:
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات