خلاصه عملکرد بازار در ۲۴ ساعت اخیر؛ پرسودترین و زیان‌ده‌ترین رمزارزها کدامند؟

  • توسط: admin
خلاصه عملکرد بازار در ۲۴ ساعت اخیر؛ پرسودترین و زیان‌ده‌ترین رمزارزها کدامند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

روند قیمت ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نگرانی‌های زیادی را در میان معامله‌گران ایجاد کرده است. قیمت بیت‌کوین (BTC) دوباره به کانال ۵۸ هزار دلار کاهش یافته و بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز افت قیمت را تجربه کرده‌اند.

به این ترتیب، ارزش کل بازار کریپتو با کاهشی ۳.۹۳ درصدی به ۲.۰۲ تریلیون دلار رسیده، اما حجم کل معاملات با جهشی ۳۳.۵۴ درصدی به ۵۱.۷۴ میلیارد دلار افزایش یافته است. این وضعیت در حالی اتفاق می‌افتد که انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده به میزان ۵۰ واحد افزایش یافته است.

قیمت بیت‌کوین در حالی کاهش یافته که طی هفته گذشته، ۴۰۳.۸۱ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال وارد شده است.

در همین حال، سلطه بیت‌کوین بر بازار ۰.۳۵ درصد افزایش یافته و به ۵۱.۷۴ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، داده‌های پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در تعطیلات آخر هفته گذشته، بیت‌کوین‌های زیادی خریداری کرده‌اند که ممکن است امیدها برای بهبود قیمت آن را افزایش دهد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

قیمت اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۲۲۷۲ دلار رسیده است. این کاهش قیمت همزمان با خروج ۱۲.۹۲ میلیون دلار از صندوق‌های ETF اتریوم رخ داده است. همچنین، فروش‌های عظیم نهنگ‌های این ارز دیجیتال باعث تقویت احساسات نزولی شده است.

قیمت سولانا نزدیک به ۵ درصد کاهش یافته و به ۱۳۰.۵۳ دلار رسیده است. قیمت ریپل نیز با افتی ۴ درصدی به ۰.۵۶۵۹ دلار کاهش یافته است.

داده‌های ویل آلرت نشان می‌دهند که نهنگ‌های ریپل در ۲۴ ساعت گذشته، هم خرید و هم فروش‌های بزرگی داشته‌اند که باعث بروز عدم قطعیت در مورد حرکات آینده آن شده است.

در بخش میم‌کوین‌ها نیز، قیمت دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با کاهشی ۴ درصدی به ترتیب به ۰.۱۰۱۲ و ۰.۰۰۰۰۱۳۲۶ دلار رسیده است.

در این میان، برخی از ارزهای دیجیتال برخلاف روند نزولی بازار رشد کرده‌اند. به عنوان مثال، قیمت نروس نتورک (CKB) حدود ۹ درصد، هلیوم (HNT) حدود ۲.۵ درصد و مونرو (XMR) نزدیک به ۰.۵ درصد افزایش یافته است.

در مقابل، برخی از ارزهای دیجیتال با افت شدیدی مواجه شده‌اند. برای مثال، قیمت بیت‌تنسور (TAO) حدود ۱۲ درصد، اینجکتیو (INJ) حدود ۱۰.۷ درصد و پاپ‌کت (POPCAT) نزدیک به ۹ درصد کاهش یافته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات