۵ رمزارز آماده افزایش قیمت در این هفته!

  • توسط: admin
۵ رمزارز آماده افزایش قیمت در این هفته!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت‌کوین در جلسه معاملاتی امروز ۳.۸۲ درصد افزایش یافت و از سطح ۶۰ هزار دلار عبور کرد. اکنون عبور موفقیت‌آمیز از این مقاومت کلیدی، ممکن است قیمت را به ۷۰ هزار دلار نیز برساند.

از طرفی، نزدیک شدن قیمت بیت‌کوین به ۷۰ هزار دلار، برخی از آلت‌کوین‌ها را آماده افزایش قیمت کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

ریپل (XRP) یکی از آلت‌کوین‌هایی است که پس از راه‌اندازی مجدد صندوق تراست XRP توسط گری‌اسکیل توجه زیادی را جلب کرده است. قیمت ریپل با ۷ درصد افزایش در ۴۸ ساعت گذشته به ۰.۵۷ دلار رسیده است.

همچنین، نهنگ‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱ میلیارد XRP دارند، از ژانویه ۲۰۲۲ در حال انباشت بوده‌اند که این روند صعودی را تقویت می‌کند.

کاردانو (ADA) نیز در کنار سایر آلت‌کوین‌ها، از ۰.۳۱ دلار به ۰.۳۵۹ دلار افزایش یافته است که ۱۴.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. اگر این روند ادامه یابد، احتمالاً قیمت ADA تا ۷ درصد دیگر افزایش خواهد یافت.

همچنین حجم معاملات بزرگ کاردانو در ماه سپتامبر به ۱۹.۳۷ میلیارد ADA رسیده است که نشان‌دهنده علاقه نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران نهادی به این ارز است.

ترون (TRX) با وجود کاهش ۱.۹۴ درصدی امروز، در ماه گذشته شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد هولدرهای بلندمدتی بوده است. در حال حاضر، این آدرس‌ها با ۲۳۷ درصد افزایش به نزدیک ۹۰ میلیون رسیده است.

پالیگان (POL)، پس از اعلام بایننس برای ادغام در چندین محصول کلیدی، ۱۵ درصد رشد کرده است. قیمت POL در حال حاضر ۰.۴۱۸ دلار است و حجم معاملات آن با افزایش فوق‌العاده ۱۱۰۰ درصدی مواجه شده است.

سویی (SUI) نیز مانند ریپل با راه‌اندازی صندوق تراست گری‌اسکیل توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، سویی با ۲ درصد افزایش در محدوده قیمتی ۱.۰۳ دلار معامله می‌شود.

از طرفی ارزش کل قفل‌شده (TVL) سویی از ۷۰۰ میلیون دلار گذشته که می‌تواند نقدینگی و پایداری پروتکل را افزایش دهد. اکنون افزایش فشار خرید می‌تواند قیمت را به ۱.۱ دلار، در محدوده مقاومت خط گردن در الگوی سر و شانه معکوس سوق دهد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات