کاهش ذخایر دوج‌کوین نهنگ‌ها: آیا زمان نگرانی فرا رسیده است؟

  • توسط: admin
کاهش ذخایر دوج‌کوین نهنگ‌ها: آیا زمان نگرانی فرا رسیده است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در میان روند نزولی بازار کریپتو، دوج‌کوین، دوباره توجه عمومی را به خود جلب کرده است. پس از پست مبهم ایلان ماسک در شبکه اجتماعی X که به نظر می‌رسید به دوج‌کوین اشاره داشته باشد، این رمزارز با افزایش موقت قیمت روبه‌رو شد.

با این حال، این افزایش نتوانسته است احساسات مثبت پایدار در بازار ایجاد کند و عمده سرمایه‌گذاران همچنان نگران هستند. هولدرهای بزرگ دوج‌کوین در حال کاهش قابل توجه دارایی‌های خود هستند و همزمان، ورود دوج‌کوین به صرافی‌ها افزایش یافته است.

شاخص جریان خالص هولدرهای بزرگ نشان می‌دهد که جریان خالص توکن‌ها در کیف پول‌ نهنگ‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در هفت روز گذشته، جریان خالص کل دارایی‌های نهنگ‌ها ۵۷.۲۹ درصد کاهش یافته است. همچنین، در دوره‌های ۳۰ روزه و ۹۰ روزه، به ترتیب کاهش‌های ۱۶۹.۴۶ درصدی و ۱۶۶.۹۸ درصدی گزارش شده است.

شاخص جریان خالص صرافی‌های کریپتویی نیز روند مشابهی را نشان می‌دهد. در ۲۴ ساعت گذشته، موجودی دوج‌کوین در صرافی‌های کریپتویی ۸۶.۳۳ میلیون توکن افزایش یافته است.

این افزایش در موجودی صرافی‌ها در دوره‌های ۳۰ روزه و ۹۰ روزه به ترتیب ۹۳.۲ میلیون توکن و ۹۶.۹ میلیون توکن گزارش شده است. با این توضیحات، می‌توان گفت که احساسات نسبت به دوج‌کوین در حال حاضر منفی است.

اگرچه فعالیت نهنگ‌ها در بازار کریپتو مهم است، اما همیشه پیش‌بینی‌کننده روندهای بلندمدت نیست. دوج‌کوین هنوز بزرگ‌ترین میم کوین از نظر ارزش بازار است و اصول بنیادی آن به چشم‌انداز مثبت در بلندمدت اشاره دارد.

قابل توجه است که عملکرد دوج‌کوین از بسیاری رمزارزهای برتر بازار بهتر بوده و همچنان بالاتر از سطح حمایتی کلیدی ۰.۱ دلار معامله می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج‌کوین با ۳.۲۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰.۱۰۰۹ دلار قرار گرفته است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات