ترامپ بد حرف زد، توکن‌هایش ریخت!

  • توسط: admin
ترامپ بد حرف زد، توکن‌هایش ریخت!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده، بحث‌ها درباره ارزهای دیجیتال مرتبط با انتخابات داغ شده است. یکی از مهم‌ترین این رمزارزها، توکن ماگا (MAGA) است که به منظور حمایت از کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ ایجاد شده است.

همزمان با مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و کامالا هریس، ارز دیجیتال ماگا افت قابل توجهی داشته است. در ابتدای مناظره، ترامپ به طور خاص به این توکن اشاره کرد. او در سخنرانی‌اش به هریس حمله کرد و مدعی شد که هریس فلسفه سیاسی او را پذیرفته است.

ترامپ با کنایه گفت که قصد داشته برای هریس کلاه ماگا بفرستد و او را یک مارکسیست (Marxist) نامید. پس از این رویداد، قیمت توکن ماگا با بیش از ۳۳ درصد کاهش مواجه شد.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در حال حاضر این توکن با ۲۳.۴۸ درصد کاهش روزانه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۷۱۶ دلار معامله می‌شود.

روند نزولی ماگا نشان‌دهنده کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران به شانس پیروزی ترامپ است. در این میان، سایر رمزارزهای مرتبط با ترامپ نیز با افت قیمت مواجه شدند. ماگا (Trump) نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۱۲ درصد کاهش قیمت رو‌به‌رو شده است.

وب‌سایت پلی‌مارکت نشان می‌دهد که پس مناظره روز سه‌شنبه و عملکرد هریس، احتمال پیروزی او در انتخابات ۳ درصد افزایش داشته و در طرف مقابل احتمال پیروزی ترامپ با ۳ درصد کاهش به ۴۹ رسیده است.

این مناظره اولین رویارویی عمومی ترامپ و هریس پس از کناره‌گیری جو بایدن از رقابت‌ بود. در این مناظره صحبت خاصی از بازار کریپتو نشد.

با این حال، ترامپ قبلاً وعده داده است که در صورت پیروزی، به سرکوب غیرقانونی کریپتو پایان می‌دهد، اما هیچ اقدام مشخصی از سوی دولت هریس در رابطه با کریپتو وجود ندارد.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات