۷۰۸ میلیون دوج‌کوین به جیب نهنگ‌ها رفت! منتظر رشد بیشتر قیمت DOGE باشیم؟

  • توسط: admin
۷۰۸ میلیون دوج‌کوین به جیب نهنگ‌ها رفت! منتظر رشد بیشتر قیمت DOGE باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توییت رمزآلود ایلان ماسک با عبارت اختصاری «D.O.G.E» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) در تاریخ ۷ سپتامبر باعث افزایش ۹ درصدی قیمت دوج‌کوین (DOGE) شد. پس از این پست، نهنگ‌های بازار فعالیت خود را افزایش داده و روند صعودی قیمت دوج‌کوین را تقویت کردند.

طبق داده‌های پلتفرم اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، نهنگ‌های این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته حدود ۷۰۸ میلیون توکن DOGE به ارزش بیش از ۶۹ میلیون دلار خریداری کرده‌اند که این امر نشان‌دهنده افزایش ۸۳۲ درصدی جریان خالص سرمایه‌گذاری آن‌ها است.

این اتفاق به عنوان یک سیگنال صعودی تعبیر شده و سرمایه‌گذاران خرد را نیز به خرید دوج‌کوین ترغیب کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

پس از پست ایلان ماسک، احساسات بازار نیز از منفی به مثبت تغییر یافته است. داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که شاخص احساسات برای دوج‌کوین به ۰.۵۹ رسیده، که نمایانگر افزایش خوش‌بینی در بازار است.

این شاخص نشان می‌دهد که بحث‌های مرتبط با دوج‌کوین در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر به سمت دیدگاه‌های مثبت گرایش پیدا کرده است.

علاوه بر این، شاخص جریان پول چایکین (CMF) که جریان نقدینگی در بازار را اندازه‌گیری می‌کند، به ۰.۰۸ رسیده که نشان می‌دهد که فشار خرید برای دوج‌کوین از فروش بیشتر است. شاخص حجم تعادلی (OBV) نیز در حال افزایش است که به شدت تقاضا برای دوج‌کوین اشاره دارد.

در حال حاضر، قیمت دوج‌کوین با یک رشد ۶.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۰۳۹ دلار رسیده و ارزش بازار آن به ۱۵.۱۶ میلیارد دلار افزایش یافته است.

در صورتی که این روند صعودی ادامه یابد، قیمت دوج‌کوین ممکن است تا ۶ درصد دیگر افزایش یابد و به ۰.۱۱ دلار برسد. اما اگر نهنگ‌ها به فروش گسترده و برداشت سود روی بیاورند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است به سطح ۰.۰۸ دلار کاهش یابد.


منبع

بی‌این‌کریپتو


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات