قدرت‌نمایی دوباره میم‌کوین‌ها در بازار؛ پاپ‌کت و داگز در کانون توجه‌ها!

  • توسط: admin
قدرت‌نمایی دوباره میم‌کوین‌ها در بازار؛ پاپ‌کت و داگز در کانون توجه‌ها!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار میم‌کوین‌ها این هفته را با رشد چشمگیری آغاز کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱.۳۵ میلیارد دلار به ارزش آن افزوده شده است. میم‌کوین‌های بزرگ مانند پاپ‌کت (POPCAT)، داگز (DOGS) و دوج‌کوین (DOGE) رهبری این افزایش را بر عهده داشته‌اند.

رشد امروز به قدری چشمگیر بوده که ضررهای هفته گذشته در بازار میم‌کوین‌ها به ‌طور کامل جبران شده است. دوج‌کوین امروز با ۸.۵۱ درصد افزایش، زیان هفت روز گذشته خود که نزدیک به ۳ درصد بود، را به ۵.۹۴ درصد سود تبدیل کرده است.

خرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT

پاپ‌کت نیز با رشد بیش از ۲۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته مواجه شده است. میم‌کوین جدید داگز با افزایش ۱۶.۰۲ درصدی و برت (Brett) هم با ۱۱.۵۷ درصد افزایش، عملکرد مثبتی در بازار کریپتو داشته‌اند.

حجم معاملات در بازار میم‌کوین‌ها نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است. برای مثال، حجم معاملات پاپ‌کت بیش از دو برابر شده و به ۱۰۱.۵ میلیون دلار رسیده، در حالی که حجم معاملات دوج‌کوین با ۸۶ درصد رشد، به ۶۶۸ میلیون دلار افزایش یافته است.

برخی از تحلیلگران معتقدند که این روند می‌تواند نشان‌دهنده یک معکوس قابل توجه و احتمالا آغازگر یک چرخه صعودی جدید در بازار باشد. به‌طور تاریخی، بازار کریپتو در سه ماهه چهارم سال پیشرفت‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

اگرچه ماه سپتامبر معمولاً نزولی بوده، ممکن است بازار امسال زودتر از موعد آماده افزایش شود و شاهد یک بازار صعودی تاریخی در سال ۲۰۲۵ باشیم.

لازم به ذکر است که افزایش قیمت‌ها به میم‌کوین‌ها محدود نشده و بیت‌کوین و اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۴.۶ درصد و ۳.۲ درصد رشد کرده‌اند.

این رشد در بازار رمز‌ارزها می‌تواند باعث جذب معامله‌گران بیشتر به روند افزایشی شود و تقویت بیشتر بازار را در طول هفته و شاید حتی پس از آن به دنبال داشته باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات