فروش ۷۷ میلیون دلار اتریوم توسط متالفا؛ ETH از رالی بهبود بازار جا می‌ماند؟

  • توسط: admin
فروش ۷۷ میلیون دلار اتریوم توسط متالفا؛ ETH از رالی بهبود بازار جا می‌ماند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت متالفا (Metalpha) برای چهارمین روز متوالی به فروش اتریوم‌های خود ادامه داده است. به این ترتیب، این شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ‌کنگ، در فروش ذخایر ETH به بنیاد اتریوم پیوسته است.

سرمایه‌گذاران بزرگ بازار اخیراً به دلیل نارضایتی از رشد کند اکوسیستم اتریوم، اقدام به فروش دارایی‌های ETH خود کرده‌اند. در همین راستا، متالفا نیز طی چهار روز گذشته ۳۷.۵ درصد از دارایی‌های اتریومی خود را به فروش رسانده است.

متالفا که زیرمجموعه شرکت بیت‌مین (Bitmain) است، تنها چند ساعت پیش ۱۰,۰۰۰ اتریوم دیگر به ارزش ۲۳.۵ میلیون دلار را به صرافی بایننس واریز کرده است. در مجموع، طی این چهار روز، این شرکت ۳۳,۵۸۹ اتریوم به ارزش ۷۷.۵۵ میلیون دلار را به بایننس منتقل کرده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

با این حال، متالفا همچنان ۵۱,۳۰۰ اتریوم دیگر به ارزش حدود ۱۲۰ میلیون دلار در اختیار دارد. اگر این روند فروش با همین سرعت ادامه یابد، انتظار می‌رود تا پایان هفته، ذخایر اتریوم این شرکت به طور کامل تخلیه شود.

نکته جالب توجه این است که این فروش‌ها همزمان با اقدام مشابه بنیاد اتریوم و ویتالیک بوترین در کاهش دارایی‌های اتریومی خود، رخ می‌دهد. در این میان، کاهش درآمدهای شبکه اتریوم نیز بر احساسات کلی بازار تاثیر منفی گذاشته است.

با وجود این حجم فروش و نگرانی‌ها در بازار، قیمت اتریوم در زمان نگارش این خبر با ۲.۵۷ درصد رشد روزانه به ۲,۳۴۵ دلار رسیده و ارزش کل بازار آن نیز بیش از ۲۸۲ میلیارد دلار است.

در همین حال، تحلیلگران بازار نسبت به آینده اتریوم خوش‌بین هستند و باور دارند که اگر اقتصاد کلان آمریکا به نفع بازار عمل کند و فدرال رزرو نرخ بهره را کاهش دهد، احتمال افزایش ۷۵ درصدی قیمت اتریوم و رسیدن آن به ۳,۵۰۰ دلار وجود دارد.

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که بیش از ۴۰,۰۰۰ اتریوم از صرافی‌های مشتقات خارج شده‌ که این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده کاهش فشار فروش و تغییرات مثبت در احساسات بازار باشد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات