کاردانو هم وارد بازی میم‌کوین‌ها شد؛ اسنک.فان رکورد تراکنش‌های روزانه را شکست!

  • توسط: admin
کاردانو هم وارد بازی میم‌کوین‌ها شد؛ اسنک.فان رکورد تراکنش‌های روزانه را شکست!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در اظهارات جدید خود، از پلتفرم راه‌اندازی میم‌کوین اسنک.فان (Snek.Fun)، به دلیل افزایش فعالیت در این شبکه تمجید کرد.

در تاریخ ۶ سپتامبر، تیم توسعه‌دهنده میم‌کوین اسنک (SNEK) اعلام کرد که شبکه کاردانو به رکورد جدیدی از لحاظ حجم تراکنش‌های روزانه دست یافته است. این افزایش فعالیت پس از راه‌اندازی پلتفرم اسنک.فان در ۵ سپتامبر به وقوع پیوست.

این پلتفرم، که با همکاری تیم اسنک و صرافی غیرمتمرکز اسپلش (Splash) ایجاد شده، به کاربران امکان می‌دهد با هزینه ۲۵ ADA یک توکن جدید بسازند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

بر اساس سازوکار این پلتفرم، پس از خرید ۷۵ درصد از موجودی یک توکن، منحنی پیوند (bonding curve) فعال می‌شود و ۲۵ درصد از موجودی توکن به استخر نقدینگی صرافی اسپلش اضافه می‌گردد.

سپس، این پلتفرم توکن‌های نقدینگی (LP) را می‌سوزاند تا از برداشت نقدینگی توسط تیم جلوگیری کند. این روش نوآورانه توجه زیادی را به خود جلب کرده و باعث شده که در ۱۰ ثانیه اول راه‌اندازی، ۲۰ هزار کاربر به این پلتفرم دسترسی پیدا کنند و شبکه با ازدحام مواجه شود.

تیم اسنک.فان مسئولیت مشکلات ایجاد شده را پذیرفت و اعلام کرد که به‌سرعت وضعیت پلتفرم خود را بهینه کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، در ۲۴ ساعت اول، بیش از ۲ هزار توکن در این پلتفرم ایجاد شد و حجم معاملات آن از ۵ میلیون ADA گذشت.

تحلیلگران معتقدند که پلتفرم اسنک.فان می‌تواند به محبوبیت میم‌کوین‌ها در شبکه کاردانو کمک کرده و کاربران و معامله‌گران جدیدی را به این شبکه جذب کند. همچنین، این پلتفرم با کاهش موانع ورود برای پروژه‌های جدید، فضای آزمایش و نوآوری را در اکوسیستم کاردانو تقویت می‌کند.

با این حال، یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال به نام استور اپتیمال (Store Optimal) نگرانی‌های خود را ابراز و عنوان کرده که برای موفقیت بلندمدت، اسنک.فان باید ویژگی‌های جدیدی مانند حق امتیاز سازندگان و سیستم پیام‌رسانی را اضافه کند تا انگیزه‌های لازم برای تداوم رشد پروژه را فراهم نماید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات