نهنگ‌های بیت‌کوین رکورد ۱۷ ماهه را شکستند! آیا بازار آماده جهشی دوباره است؟

  • توسط: admin
نهنگ‌های بیت‌کوین رکورد ۱۷ ماهه را شکستند! آیا بازار آماده جهشی دوباره است؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعداد کیف‌پول‌های بیت‌کوین با موجودی بیش از ۱۰۰ واحد BTC به بالاترین سطح خود در ۱۷ ماه گذشته رسیده است. به گزارش پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، این افزایش ناشی از رشد قابل‌توجه دارایی‌های نهنگ‌ها در ماه اخیر است.

بر اساس داده‌های موجود، در ماه گذشته، بیش از ۲۸۳ کیف‌پول جدید با حداقل ۱۰۰ بیت‌کوین به شبکه اضافه شده‌اند و به این ترتیب، تعداد این گروه کیف‌پول‌ها به ۱۶,۱۲۰ رسیده که بالاترین میزان در ۱۷ ماه اخیر محسوب می‌شود.

تحلیلگران سنتیمنت علت افزایش دارایی‌های نهنگ‌ها را به رفتار معامله‌گران خرد نسبت می‌دهند؛ به این صورت که معامله‌گران کوچک‌تر، در بحبوحه کاهش اخیر قیمت‌ها، دارایی‌های خود را به سرعت به دست بازیگران بزرگ‌تر سپرده‌اند.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

این موضوع باعث شده که همزمان با کاهش قیمت‌ ارزهای دیجیتال، تعداد نهنگ‌های بیت‌کوین افزایش یابد.

در همین راستا، اکسل آدلر (Axel Adler)، تحلیلگر کریپتو، به این موضوع اشاره کرده که معامله‌گران خرد نگرانند که با کاهش قیمت، مجبور به فروش دارایی‌های خود زیر قیمت خرید شوند و این امر می‌تواند موجب افزایش سفارش‌های فروش‌ شود.

طبق داده‌ها، هولدرهای کوتاه‌مدت (۱ تا ۳ ماهه) در حال حاضر با زیان معامله می‌کنند و اگر این روند ادامه یابد، تعداد افرادی که مایل به فروش با ضرر هستند، ممکن است دو برابر شود.

سنتیمنت همچنین گزارش داده که کیف‌پول‌هایی که حداقل ۱۰ بیت‌کوین دارند (معروف به کوسه‌ها) نیز در حال خرید بیشتر بیت‌کوین هستند. نهنگ‌ها و کوسه‌ها به طور جمعی ۱۳۳,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۷.۶ میلیارد دلار در ۳۰ روز گذشته خریداری کرده‌اند.

در همین حال، ویوک سن، بنیان‌گذار بیگرو لب (Bigrow Lab)، به الگوی تاریخی بین فعالیت نهنگ‌ها و قیمت بیت‌کوین اشاره و بیان کرده که آخرین باری که نهنگ‌ها این میزان از این دارایی دیجیتال را انباشت کردند، بیت‌کوین به اوج جدیدی رسید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات