پایان فشار فروش در بازار داگز؛ شاخص‌های تکنیکال از صعود DOGS خبر می‌دهند!

  • توسط: admin
پایان فشار فروش در بازار داگز؛ شاخص‌های تکنیکال از صعود DOGS خبر می‌دهند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین داگز (DOGS) که اخیراً بر روی بلاکچین تون (TON) تلگرام راه‌اندازی شده، پس از کاهش ۳۲ درصدی قیمت خود از زمان عرضه، ممکن است آماده‌ بازگشت باشد.

این توکن در ۲۶ آگوست و پس از دستگیری پاول دورف، مدیرعامل تلگرام در فرانسه، راه‌اندازی شد و در طول رویداد تولید توکن، نوسانات شدیدی را تجربه کرد. لازم به ذکر است که در طول این رویداد، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن DOGS میان کاربران توزیع شد.

با این حال، فشار فروش شدید، قیمت داگز را از ۰.۰۰۱۷ دلار به ۰.۰۰۱۰ دلار کاهش داد، اما اکنون داده‌های بازار و شاخص‌های تکنیکال نشان‌ می‌دهند که ممکن است این جریان معکوس شود.

تجزیه و تحلیل نمودار ساعتی داگز افزایش قابل‌توجهی را برای شاخص جریان پول (MFI) نشان می‌دهد که به معنای افزایش جریان ورود سرمایه به بازار این رمزارز است.

کاهش قیمت همراه با افزایش MFI می‌تواند نشانه‌ای از کاهش فشار فروش و ورود خریداران باشد که به یک واگرایی صعودی منجر می‌شود. این موضوع معمولاً نشان‌دهنده آمادگی قیمت برای افزایش است.

علاوه بر این، داده‌های بازار مشتقات نیز نشانه‌هایی از خوش‌بینی را به همراه دارند. افزایش فاندینگ ریت داگز نشان می‌دهد که خریداران برای حفظ پوزیشن خود به فروشندگان، کارمزد پرداخت می‌کنند و این موضوع نیز، بیانگر احساسات صعودی در بازار است.

تحلیل‌های بیشتر نمودار ساعتی داگز نشان می‌دهد که این رمزارز ممکن است به مرحله کشف قیمت نزدیک باشد. این مرحله زمانی رخ می‌دهد که میزان عرضه و تقاضا در بازار، ارزش منصفانه یک توکن را تعیین می‌کنند.

بنابراین، پس از کاهش شدید از ۰.۰۰۱۲ دلار، به نظر می‌رسد فروشندگان، در حال از دست دادن شتاب خود هستند و در مقابل، خریداران از سطح حمایت ۰.۰۰۱۰ دلار دفاع می‌کنند.

اگر داگز بتواند این سطح حمایتی را حفظ کند، احتمال بازگشت به ۰.۰۰۱۲ دلار وجود دارد. در غیر این صورت، قیمت این توکن ممکن است به سطوح پایین‌تری سقوط کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات