احتمال فروش ۱۵ میلیارد توکن فلوکی اینو؛ آینده FLOKI چه می‌شود؟

  • توسط: admin
احتمال فروش ۱۵ میلیارد توکن فلوکی اینو؛ آینده FLOKI چه می‌شود؟


در روزهای قبل توسعه‌دهندگان فلوکی اینو ۱۵ میلیارد FLOKI را جابه‌جا کردند. همین مسئله باعث شد قیمت فلوکی اینو حدود ۲۰ درصد کاهش یابد.

خلاصه تحلیل

شاخص Balance of Power یا BoP نشان می‌دهد که قیمت FLOKI ممکن است بیشتر کاهش یابد.

یک ولت مرتبط با تیم فلوکی اینو بعد از ۲.۵ سال دوباره فعال شده‌ است.

به گزارش بی‌این کریپتو، وب سایت Spot On Chain در ۳۰ آگوست (۹ شهریور) اعلام کرد که یک ولت مرتبط با تیم فلوکی اینو بعد از ۲.۵ سال دوباره فعال شده‌ است. این وب سایت خاطرنشان کرد:

قیمت فلوکی اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۷ درصد سقوط کرده است.

یک ولت مرتبط با توسعه‌دهندگان بعد از ۲.۵ سال دوباره فعال شده و ۱۵.۲۲ میلیارد توکن فلوکی (۲.۲۷ میلیون دلار) را ۹ ساعت قبل به بایننس فرستاده؛ یعنی درست قبلاً از این ریزش.

این توکن‌ها در سال ۲۰۲۲ به ولت مذکور واریز شده بود. در آن زمان قیمت فلوکی ۰.۰۰۰۰۳۰۷ دلار بود.

توییت Spot On Chain درباره فلوکی اینو

شایان ذکر است که سرمایه‌گذاران معمولاً زمانی ارزهای دیجیتال خود را به صرافی‌ها منتقل می‌کنند که می‌خواهند آن‌ها را بفروشند.

تراکنش‌های ولت مرتبط با توسعه‌دهندگان فلوکی اینو

البته این ولت تنها کیف پول بزرگی نیست که FLOKI را به فروش می‌رساند. بر اساس گزارش IntoTheBlock، تعداد آدرس‌های حاوی ۱۰۰٬۰۰۰ تا ۱۰ میلیون FLOKI به شدت کاهش یافته‌ است.

ذخایر FLOKI سرمایه‌گذاران مختلف

شاخص Balance of Power یا BoP نشان می‌دهد که قیمت FLOKI ممکن است بیشتر کاهش یابد. BoP یک شاخص تکنیکال است که قدرت خریداران در مقابل قدرت فروشندگان را اندازه‌گیری می‌کند. رشد BoP نشان می‌دهد فشار خرید یک ارز افزایش یافته است.

با این حال در نمودار روزانه فلوکی اینو، BoP در حال حاضر کاهش یافته و فشار فروش آن را تایید کرده است. در نتیجه اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت FLOKI ممکن است به ۰.۰۰۰۰۹۶ دلار برسد. البته بی‌شک بازار ارزهای دیجیتال هم تاثیر زیادی روی قیمت فلوکی اینو می‌گذارد و رشد این بازار، می‌تواند به رشد FLOKI هم کمک کند.

نمودار قیمت فلوکی اینو

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.


کپی لینک
لینک کپی شد

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارزهای دیجیتال
خروجی از ETFها همچنان ادامه دارد
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کمبو کارت امروز همستر کامبت؛ ۲۹ شهریور + آموزش کامل
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
معیارهای واجد شرایط شدن برای دریافت ایردراپ بزرگ MemeFi اعلام شد
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳
  • -
  • ۷ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات