برداشت نیم میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس! آماده تغییرات بزرگ در بازار باشیم؟

  • توسط: admin
برداشت نیم میلیارد دلار بیت‌کوین از کوین‌بیس! آماده تغییرات بزرگ در بازار باشیم؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک اقدام چشمگیر، نزدیک به نیم میلیارد دلار بیت‌کوین (BTC) امروز از صرافی بزرگ آمریکایی کوین‌بیس به مقصدی نامعلوم منتقل شد.

به گزارش پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، امروز ۷،۹۹۹ بیت‌کوین، معادل ۴۷۲.۸ میلیون دلار، از کیف پول سرد صرافی کوین‌بیس خارج و در چندین تراکنش، به آدرسی ناشناس با کد ۱۳F۸P۸ ارسال شد.

با این حال، این آدرس هم مقصد نهایی نبود؛ زیرا این مقدار عظیم از بیت‌کوین به ۵۰ آدرس ناشناس دیگر، هر کدام به ‌مقدار حدود ۱۵۷ بیت‌کوین (معادل ۹.۲۷ میلیون دلار با قیمت‌های فعلی) انتقال یافت.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

هنوز مشخص نیست که چه چیزی پشت این فعالیت است، اما یک چیز مسلم است: این اتفاق بسیار قابل‌توجه بوده است.

در این میان، گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه شاید یکی از صادرکنندگان ETF بیت‌کوین، مانند بلک‌راک این انتقال را انجام داده که علی‌رغم همه نوسانات اخیر و کاهش قیمت‌ها، به جمع‌آوری ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

در همین حال، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بار دیگر به زیر سطح بحرانی ۶۰ هزار دلار سقوط کرده که ممکن است به نظر برخی از فعالان بازار، به‌عنوان تخفیفی مناسب تلقی شود.

در حال حاضر، سوالی که ذهن همه را مشغول کرده، این است که آیا قیمت به کف جدیدی خواهد رسید یا خیر. و آیا خرید چند صد میلیونی نهنگ‌ها، می‌تواند از افت قیمت جلوگیری کند؟ تنها زمان پاسخ این سوالات را مشخص خواهد کرد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات