همستر کامبت چیست؟ آموزش بازی Hamster Kombat

  • توسط: admin
همستر کامبت چیست؟ آموزش بازی Hamster Kombat


همه‌چیز درباره محبوب‌ترین بازی کسب درآمد تلگرام

مدتی بعد از لیست شدن و موفقیت نات کوین، نوبت به بازی کریپتویی همستر کومبات (Hamster Kombat) رسید تا به سر زبان‌ها بیفتد. این بازی تپ تو ارن (Tap-to-Earn) تلگرامی مدتی‌ست به حدی محبوب شده که دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که نداند همستر کومبات چیست.

همین افزایش محبوبیت و البته درخواست‌های شما کاربران عزیز، به دلیلی برای نگارش این مقاله تبدیل شده است. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید همستر کومبات چیست، چگونه می‌توان ارز همستر را استخراج کرد و آینده آن به چه صورت است، توصیه می‌کنیم به مطالعه ادامه دهید.

همستر کامبت چیست؟

بازی همستر کومبات یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرامی مثل نات کوین و بازی تپ سواپ است که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) در این پیام‌رسان شروع به کار کرد. رشد محبوبیت این بازی چنان سرعتی داشت که تنها بعد از ۱۱ روز از راه‌اندازی، به ۱ میلیون کاربر فعال رسید.

البته درحال‌حاضر، تعداد کاربران Hamster Kombat به چند ده میلیون نفر رسیده که سهم کاربران ایرانی از این مقدار، بسیار قابل توجه است. البته بهتر است بدانید که این بازی در بین کاربران به شکل‌های مختلفی تلفظ می‌شود:

همستر کمبات
همستر کامبت
همستر کومبات
همستر کومبت
همستر کمبت

شما در این بازی، مدیر یک صرافی ارز دیجیتال هستید و باید آن را گسترش دهید. برای ارتقای صرافی و افزایش درآمد ساعتی (Profit Per Hour) خود، باید وظایف و ماموریت‌هایی مثل دعوت از دوستان، یا عضویت در کانال تلگرامی همستر کومبات را انجام دهید.

بازی همستر کومبات کاملاً رایگان است و توکن HMSTR بر بستر بلاک چین تُن (TON) قرار گرفته است. البته در‌حال‌حاضر، کاربران به شدت مشغول جمع‌آوری ارز همستر هستند و هنوز این رمزارز در صرافی‌ها لیست نشده است.

ازطرفی هم لازم به ذکر است که لیست شدن و موفقیت این رمزارزهای تلگرامی به عوامل متعددی بستگی دارد و نباید به طور کامل روی کسب درآمد از آن‌ها حساب باز کرد.

راهنما و آموزش استخراج ارز همستر کامبت (تصویری)

برای شروع بازی و استخراج همستر کمبات، نیازی به دانلود بازی همستر کمبات نیست! فقط روی تصویر یا لینک زیر کلیک کنید تا وارد ربات اصلی این بازی تلگرامی شوید:

سپس در صفحه باز شده تلگرام، روی دکمه Start کلیک کنید.

در این مرحله وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید.

در این قسمت می‌توانید پنل اصلی بازی ربات همستر کومبات را ببینید. این بازی ۴ بخش اصلی دارد. با کلیک روی کاراکتر بازی که شبیه یک همستر است، ماین شروع می‌شود.

چطور سکه‌های بیشتری در همستر کمبات دریافت کنم؟

روش مختلفی برای دریافت سکه‌های بیشتر در بازی قرار گرفته است. از دعوت دوستان گرفته تا انجام وظایف روزانه، به دریافت کوین بیشتر کمک می‌کنند. اما چندی پیش، تیم توسعه‌دهنده همستر کمبات بخشی به نام Daily combo را با جایزه‌ای بسیار ارزشمند معرفی کرد.

آشنایی با قابلیت دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت

در ربات تلگرامی همستر کامبت و در تب Mine، بخشی به نام Daily Combo با سه کارت علامت سوال وجود دارد که هر ۲۴ ساعت، به‌‌روز می‌شود.

شما در این بخش می‌توانید با پیدا کردن سه کارت ویژه، ۵ میلیون سکه‌ی داخل بازی را جایزه بگیرید!

برای دریافت این ۵ میلیون سکه بخش کمبو همستر کامبت، باید سه کارت مخصوص را از چهار بخش Specials، PR&Team، Legal و Markets بخرید و ارتقاء دهید.

معمای حل شده هر روز را می‌توانید هر روز از این بخش اکادمی بیت‌پین دریافت کنید. برای مشاهده کارت‌های کمبو همستر و کد مورس، به بخش اخبار همستر کمبات مراجعه کنید.

نکات مهم بازی همستر کامبت برای ایرانی‌ها

قطعاً برای جمع‌آوری کوین‌هایتان در بازی همستر کومبات، تلاش زیادی کرده‌اید. بنابراین برای پیشگیری از بن شدن حساب و کوتاه ماندن دستتان از این ثروت(!)، بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید.

از وی پی ان‌های قوی و قابل اطمینان استفاده کنید. اگر پروکسی دارید و همستر برای شما باز شد، یعنی با آی‌پی ایران وصل شدید و این می‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود.
از کیف پول پیش فرض و داخلی تلگرام (wallet@) استفاده نکنید. این کیف پول شماره‌های ایران را تحریم کرده و واریز وجه در آن، منجر به بسته شدن حساب تلگرامی و از دست رفتن دارایی‌های شما می‌شود.
از کیف پول Tonkeeper استفاده کنید. این کیف پول امن و غیر حضانتی، بسیار ساده راه‌اندازی می‌شود و سازگاری بسیار خوبی با بازی‌های تلگرامی دارد.
کارت‌های کومبو را پشت سر هم نزنید. اگر کارت‌های ۵ میلیون دِیلی کومبو را می‌دانید، آن‌ها را پشت سر هم ارتقا ندهید، زیرا احتمال دارد که بازی شما را بات تشخیص دهد.
از ربات کلیکر استفاده نکنید. کلیکرها با فاصله زمانی یکسانی که دارند، به راحتی توسط ربات بازی قابل تشخیص هستند و این می‌تواند در زمان لیست شدن ارز مشکل‌ساز شود.
همه کارت‌ها ارتقا دهید. با اینکه پرافیت برخی کارت‌ها بسیار کم است ولی همه کارت‌ها را باید به صورت یکسان ارتقا دهید.
کوین‌های خود را به هیچکس ندهید. در سریع‌ترین زمان ممکن بعد از لیست شدن رمزارز همستر در بازار جهانی، آن را لیست می‌کند. بنابراین نیازی به فروش دارایی‌ها به افراد ناشناس عمدتاً کلاهبردار در تلگرام نیست.

آشنایی با بخش‌های مختلف بازی همستر کامبت

بازی Hamster Kombat کمی از بازی‌های تپ تو ارن دیگر پیچیده‌تر است. بنابراین برای پیشرفت سریع‌تر، باید با بخش‌های مختلف آن بیشتر آشنا شوید. در جدول زیر می‌توانید همه بخش‌های این بازی را در کنار توضیحاتی مختصر مشاهده کنید.

بخش‌ها
توضیحات

Exchange
بخش اصلی بازی که اطلاعات اصلی مثل تعداد کوین، بخش تپ تو ارن و Profit Per Hour در آن قرار گرفته است.

Profit Per Hour
طبق اعلام کانال، مهمترین بخش بازی که تعداد کوین دریافتی کاربر در هر ساعت را نشان می‌دهد.

Coins to level up
تعداد کوین‌هایی که برای ورود به Level بعدی باید دریافت کنید.

Earn per tap
تعداد کوین‌هایی که با هر ضربه روی همستر به دست می‌آورید.

Level
تا سطح ۱۰ دارد و سطح شما را نشان می‌دهد.

Boost
بخش ارتقا برای افزایش تعداد کوین‌ها با هر ضربه است.

Full Energy
شش مرتبه انرژی را پر می‌کند و هر ۱ ساعت هم قابل استفاده است.

Multitap
تعداد Earn per tap را افزایش می‌دهد.

Energy limit
مخزن انرژی شماست. شما با ضربه زدن روی همستر آن را خالی می‌کنید.

Mine
بخش ارتقای کارت‌ها برای افزایش Profit per hour است. این مهمترین بخش بازی است.

Daily combo
هر روز سه کارت به صورت تصادفی انتخاب می‌شود که با ارتقای آن‌ها می‌توانید ۵ میلیون کوین همستر دریافت کنید.

Markets
بخش بازار است که چند کارت سودآور دارد.

PR&Team
بخش تیم‌هاست که کارت‌های سودآور چندانی ندارد.

Legal
چندین کارت سودآور و خوب در این بخش قرار گرفته است.

Specials
بهترین کارت‌ها با بهترین Profit per Hour در اینجاست که خود سه زیر مجموعه دارد.

My cards
کارت‌های بخش Specials که یک بار ارتقا می‌دهید به این بخش می‌آیند.

New Cards
کارت‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند.

Missed Opportunities
کارت‌هایی که زمان ارتقای آن‌ها به پایان رسیده است.

Friends
کاربرانی که با لینک شما وارد این بازی شده‌اند، در این بخش به نمایش در می‌آیند.

Invite a friends
با زدن این دکمه می‌توانید لینک خود را برای دوستان خود در تلگرام ارسال کنید.

Earn
در این بخش می‌توانید با انجام مأموریت‌های مختلف، کوین دریافت کنید.

Hamster Youtube
ویدیو‌های جدید همستر در این بخش قرار می‌گیرد که با تماشای آن پاداش دریافت می‌کنید.

Daily tasks
مأموریت‌های روزانه شما در این بخش قرار می‌گیرد.

Tasks list
پیوستن به کانال، صفحه توییتر یا انتخاب صرافی همستر در این بخش قرار گرفته است.

Airdrop
مراحل ایردراپ رمزارز HMSTR در این بخش نوشته شده است.

Tasks list
برای دریافت ایردراپ باید وظایفی مثل اتصال کیف پول را انجام دهید.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

تقریبا بیشتر ارزهای دیجیتال به نوعی ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دارند؛ یعنی نمی‌توان آینده‌ی آن‌ها را دقیق پیش‌بینی کرد. همستر کامبت هم شامل این ویژگی است و نمی‌توان گفت که آیا همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری؟! با این وجود و با توجه به اطلاعات در رسانه‌های مختلف، نشانه‌هایی از همکاری این بازی با صرافی‌هایی مثل بینگ‌ایکس (BingX) وجود دارد.

همکاری Hamster با صرافی‌هایی مثل BingX ممکن است که باعث لیست و فعال شدن امکان خرید و فروش ارز همستر کامبت بشود. در هر صورت باید با تحقیق بیشتر منتظر مشخص شدن نتیجه باشید.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

سوال بسیاری از کاربران این بازی تلگرامی این هست که زمان لیست شدن همستر کمبات در صرافی‌ها، کی است؟ براساس اطلاعات و شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالا ماه جولای (تیر یا مرداد ۱۴۰۳) در صرافی‌های متمرکز رمزارزی دنیا لیست خواهد شد. در صورت لیست شدن همستر کومبات در اکسچنج‌های مطرح دنیا، می‌توان آن را به پول واقعی مثل دلار یا تومان یا ارزهای دیجیتال دیگر مثل بیت‌کوین، تتر و اتریوم تبدیل کرد.

در نوشتارهای بعدی و در صورت لیست شدن ارز همستر کمبات به معرفی بهترین کیف پول‌های مناسب برای نگهداری Hamster Kombat می‌پردازیم.

نتیجه‌گیری: آینده‌ی مبهم بازی‌های کلیکی تلگرام

با توجه به استقبال روزافزون کاربران از این نوع بازی‌های تپ تو ارن و پتانسیل بالای فناوری وب3، می‌توان با قاطعیت گفت که آینده‌ای روشن در انتظار بازی‌های کلیکی تلگرام است.

این بازی‌ها نه تنها راهی سرگرم‌کننده برای گذران اوقات فراغت هستند، بلکه می‌توانند به عنوان منبع درآمدی جدید مورد استفاده قرار بگیرند؛ البته برای اطمینان از درآمدزا بودن این بازی‌ها، باید منتظر بمانیم و واکنش بازار به لیست شدن آن‌ها را ببینیم.

به‌هرحال چیزی که مشخص است، این است که بازی همستر کومبات فوق‌العاده محبوب شده و جامعه بسیار بزرگی را برای خود به دست آورده است. حال اینکه تیم سازنده بتواند این جامعه در انتظار ثروت را راضی کند یا خیر، تنها به زمان و استراتژی آن‌ها بستگی دارد.

رودمپ بازی همستر کمبات

سوالات روتین شما درباره بازی و سکه همستر کمبات

آیا کسب درآمد از پروژه Hamster Kombat امکان‌پذیر است؟

هنوز امکان کسب درآمد از پروژه همستر کومبات، وجود ندارد. اما این پروژه در کمتر از چندماه توانسته چندین میلیون کاربر جذب کند. لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌ها، به دلایل زیادی بستگی دارد. این پروژه باید مسیر توسعه خود را با برنامه‌ریزی کامل جلو ببرد تا بتواند مورد اقبال عمومی و استقبال صرافی‌ها قرار بگیرد.

دلیل عضو نشدن در کانال تلگرام همستر کمبات چیست؟

شلوغی ورودی‌ها و خروجی‌های کانال همستر بسیار زیاد است و این باعث می‌شود که نتوانید در آن عضو شوید. البته بیت پین آکادمی راه‌حل این مشکل را در مقاله «حل مشکل عضو نشدن در کانال همستر و تپ سواپ» ارائه کرده است.

دلیل خطا و ارور همستر کمبات چیست؟ 

تیم توسعه‌دهنده دائماً در حال بروزرسانی این بازی است. در ضمن شلوغی بیش از حد بازی هم می‌تواند باعث ایجاد خطا و ارور در بازی شود. فیلتر شکن ضعیف هم این مشکل را بیشتر می‌کند.

آیا پروژه همستر ارتباطی با کوین Hamster دارد؟

هنوز به طور مستقیم ارتباط این دو پروژه اعلام نشده است.

برای شروع بازی همستر، باید هزینه بپردازیم؟

خیر. شروع بازی همستر رایگان است.

آیا برای دریافت کوین همستر، باید برای دانلود همستر کمبات اقدام کنیم؟

با توجه به اینکه این بازی به صورت یک ربات همستر در تلگرام پیاده شده است، نیازی به دانلود همستر کمبات نیست.

قیمت ارز همستر کمبات چقدر است؟

قیمت ارز همستر کمبات فعلا مشخص نشده است؛ اما از صفحه قیمت ارز همستر می‌توانید زمان لیست شدن این کوین را دنبال کنید.

مشکل بالا نیامدن و باز نشدن همستر کمبات چیست؟

به دلیل تعداد زیاد کاربران همستر کمبات، سرورهای این بازی در بعضی اوقات خطا می‌دهند. برای رفع خطا همستر کمبات، باید صبر کنید تا فشار روی سرور کمتر شود.

آیا برای بازی باید به نصب همستر کمبات اقدام کنیم؟

همستر کمبات به صورت ربات تلگرام پیاده شده است. برای بازی نیاز به نصب همستر کمبات ندارید.

ربات همستر کامبت امن است؟

ربات همستر کمبات در بستر تلگرام پیاده شده است؛ اما نمی‌توان در مورد امنیت آن، نظر قطعی داد.

دلیل خطا و ارور همستر کمبات چیست؟

خطای همستر کمبات به دلیل شناسایی کاربران ایرانی است. باید از تغییر دهنده آی پی مناسب استفاده کنید.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار آلت‌کوین‌ها
پرونده کمیسیون بورس آمریکا و ریپل تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱ بازدید
اخبار آلت‌کوین‌ها
شبکه لایه ۲ ورلد کوین راه‌اندازی شد
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۲ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
کاهش قیمت اتریوم در 7 ماه گذشته
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۱ بازدید
اخبار ارزهای دیجیتال
مدیرعامل شوید و استودیوهای بازی بسازید
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۱۲ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات