سپتامبر ۲۰۲۴، ماه صعود توکن‌های دپین؛ ۵ توکن برتر که نباید از دست بدهید!

  • توسط: admin
سپتامبر ۲۰۲۴، ماه صعود توکن‌های دپین؛ ۵ توکن برتر که نباید از دست بدهید!


محتوا

Bittensor (TAO)
جفت زندگی (LPT)
محاسبات ماتریس لبه (EMC)
Multiverse X (EGLD)
آرویو (آرکانزاس)

در بازار کریپتو، توکن‌هایی که در بخش شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) فعالیت می‌کنند، به سرعت در حال محبوبیت هستند. با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، پنج توکن Depin که باید مراقب آنها بود عبارتند از:

توجه: این خبر صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و به معنای توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

Bittensor (TAO)

Bittensor در هفته گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته است. این توکن از ابتدای ماه جاری در کانال صعودی معامله می شود و اکنون به خط بالایی این کانال نزدیک می شود. اگر قیمت از مقاومت کانال عبور کند، احتمال ادامه روند صعودی وجود دارد.

انتظار می‌رود با شکستن مقاومت این کانال، قیمت TAO به بالاترین سطح چهار ماهه خود یعنی 578.30 دلار برسد.

اما اگر معامله‌گران سود ببرند، فرصتی وجود دارد که روند را معکوس کرده و قیمت را به سمت سطح حمایت پایین بیاورند و به پایین‌ترین حد خود در 5 آگوست یعنی 163.70 دلار برسند.

جفت زندگی (LPT)

Lifepair در هفته گذشته با افزایش 28 درصدی قیمت مواجه شده است. این افزایش باعث شده است که قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA) و میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) باشد. Livepair در حال حاضر در محدوده قیمتی 14.45 دلار معامله می شود.

حرکت این ارز دیجیتال بالاتر از دو میانگین متحرک نشان دهنده شتاب حرکت و ادامه روند صعودی است. در صورت کاهش قیمت، این سطوح می توانند به عنوان پشتیبان عمل کرده و شانس بهبود قیمت را افزایش دهند.

محاسبات ماتریس لبه (EMC)

ارز دیجیتال EMC در هفته گذشته با تقاضای زیادی مواجه شده و افزایش قیمت 163 درصدی را تجربه کرده است. این توکن اکنون با قیمت 0.22 دلار معامله می شود و سریع ترین رشد را در بین تمام دارایی های Depin در این دوره دارد.

تحلیل های فنی نشان می دهد که این افزایش قیمت ناشی از تقاضای واقعی بازار است. شاخص جریان پول Chaikin (CMF) نشان دهنده جریان نقدینگی بالا و شاخص قدرت نسبی (RSI) در 68.90 نشان دهنده فشار خرید قوی است. اگر تقاضا برای EMC ادامه یابد، قیمت می تواند به 0.48 دلار برسد. اما با نزدیک شدن RSI به منطقه اشباع خرید، احتمال کاهش قیمت تا 0.07 دلار وجود دارد.

Multiverse X (EGLD)

قیمت ارز دیجیتال EGLD در هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است. چندین شاخص فنی از جمله شاخص Parabolic Sar (SAR) و Awesome Indicator (AO) نشان می دهد که این دارایی در یک روند صعودی با پتانسیل رشد مداوم است.

اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت EGLD می تواند به 33.80 دلار برسد. اما اگر احساسات بازار نزولی شود، قیمت می تواند تا 21.77 دلار کاهش یابد.

آرویو (آرکانزاس)

Arroyo پس از رسیدن به پایین ترین سطح شش ماهه 16.10 دلاری در 5 آگوست، شاهد بهبودی بود. از آن زمان تاکنون، قیمت این ارز دیجیتال با 56 درصد افزایش به 25 دلار رسیده است.

اندیکاتور MACD نشان می دهد که پتانسیل ادامه روند صعودی وجود دارد. اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت Arroyo می تواند به 28.88 دلار برسد. اما در صورت کاهش فشار خرید، احتمال بازگشت قیمت به پایین ترین حد خود در 5 مرداد وجود دارد.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات