پشتیبانی از سولانا در کیف‌پول رابین‌هود! آیا شاهد تغییرات قیمت SOL خواهیم بود؟

  • توسط: admin
پشتیبانی از سولانا در کیف‌پول رابین‌هود! آیا شاهد تغییرات قیمت SOL خواهیم بود؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

کیف‌پول رابین‌هود (Robinhood) به تازگی پشتیبانی از سولانا را به خدمات خود اضافه کرده است. با این به‌روزرسانی، کاربران اکنون می‌توانند توکن‌های سولانا را به‌طور مستقیم و به روش خودحضانتی (self-custody) مدیریت کرده و معاملات خود را بر روی بلاکچین سولانا انجام دهند.

این اقدام، سولانا را به لیست ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط رابین‌هود اضافه کرده که شامل بیت‌کوین، اتریوم و پالیگان می‌شود.

پس از اعلام این خبر، قیمت سولانا اندکی افزایش یافت که نشان‌دهنده استقبال مثبت بازار از این تغییر است. قابلیت‌های بلاکچین سولانا و پایگاه کاربری وسیع رابین‌هود می‌تواند به افزایش حجم تراکنش‌ها منجر شده و پتانسیل افزایش قیمت سولانا در آینده را تقویت کند.

خرید SOL فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز SOL رو از ارزپلاس بخری!




خرید SOL

این به‌روزرسانی همزمان با بهبود زیرساخت‌های کلی رابین‌هود انجام شده و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. ارتقای مداوم این پلتفرم تضمین می‌کند که رابین‌هود به‌عنوان یک رقیب قدرتمند باقی مانده و می‌تواند نیازهای کاربران خود را برآورده کند.

علاوه بر این، تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهند که سولانا به نقطه حیاتی الگوی پرچم نزدیک می‌شود و با خروج از این الگو، می‌تواند با جهش ۱۸ درصدی روبرو شود.

این ارز دیجیتال، که اخیراً به قیمت ۱۵۴ دلار رسیده، پتانسیل ادامه روند صعودی خود را دارد که ناشی از انباشت نهنگ‌ها و افزایش ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه آن در ماه آگوست است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با ۷.۵۳ درصد افزایش در طول ۷ روز گذشته، به محدوده ۱۵۴ دلار رسیده است.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات