حکمرانی ترس در بازار لایت‌کوین؛ آیا LTC به پایان راه خود رسیده؟

  • توسط: admin
حکمرانی ترس در بازار لایت‌کوین؛ آیا LTC به پایان راه خود رسیده؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

لایت‌کوین (LTC) که زمانی به عنوان «نقره دیجیتال» در بازار کریپتو شناخته می‌شد، اخیراً دچار افت شدیدی شده است. ارزش بازار این ارز دیجیتال از اوج خود در اول آوریل، ۳۶ درصد کاهش یافته و این موضوع، نگرانی‌هایی را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به وجود آورده است.

برخی حتی بر این باورند که ممکن است عمر این توکن قدیمی به پایان خود نزدیک شده باشد.

یکی از نشانه‌های نگران‌کننده، فروش گسترده و کاهش تعداد کیف‌پول‌های دارای ۰.۱ تا ۱ لایت‌کوین به میزان ۴۵ هزار آدرس است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

این کیف‌پول‌ها عمدتاً متعلق به معامله‌گران خرد هستند که به نظر می‌رسد امید خود را به لایت‌کوین از دست داده‌اند. چنین فروش‌هایی معمولاً نشانه‌ای از وحشت و خروج سریع سرمایه‌گذاران از بازار هستند، اما از طرف دیگر، ممکن است نشان‌دهنده رسیدن به کف چرخه نیز باشند.

در حال حاضر، وضعیت تکنیکال لایت‌کوین چندان امیدوارکننده نیست. قیمت این ارز دیجیتال حدود ۶۳ دلار است که به‌طور قابل‌توجهی زیر خطوط میانگین‌ متحرک مهم قرار دارد.

برای اینکه قیمت لایت‌کوین بتواند دوباره به روند صعودی بازگردد، باید به بالای ۷۰ دلار برسد، که این امر نیازمند غلبه بر مقاومت میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است.

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که لایت‌کوین هنوز به محدوده اشباع فروش نرسیده، اما خرید چندانی نیز در بازار مشاهده نمی‌شود.

با وجود اینکه داده‌های فعلی بازار، تصویر نگران‌کننده‌ای را برای لایت‌کوین ارائه می‌دهند، فراموش نکنید که همیشه امکان بهبود وضعیت وجود دارد، هرچند هنوز مشخص نیست چه عاملی می‌تواند این تغییر را برای نقره دیجیتال به‌وجود آورد.



اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات