آغاز عصری جدید برای شیبا اینو؛ DAO جدید، قدرت را به هولدرها منتقل می‌کند!

  • توسط: admin
آغاز عصری جدید برای شیبا اینو؛ DAO جدید، قدرت را به هولدرها منتقل می‌کند!


بر اساس گزارش های منتشر شده، تیم توسعه Shiba Inno (SHIB) در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) است.

شیبا اینو، رئیس بازاریابی لوسی در 25 آگوست اعلام کرد که DAO به دارندگان Mimecoin اجازه رای دادن و مشارکت در تصمیم گیری های پروژه را می دهد. این تغییرات به هر دارنده این امکان را می دهد که صرف نظر از تعداد توکن هایی که سهام دارند، در تصمیم گیری حرفی برای گفتن داشته باشد.

بر اساس گزارش ها، دو هیئت اصلی به نام های «هیئت خیریه» و «هیئت فرهنگ و میراث» مسئولیت هدایت مدیریت شیبا اینو DAO را بر عهده خواهند داشت. این شوراها بر ابتکارات مختلف جامعه از جمله فعالیت های خیریه و حفظ فرهنگ منحصر به فرد شیبا اینو نظارت خواهند کرد.

علاوه بر این، توکن‌های دیگر اکوسیستم شبا، مانند BONE و LEASH نیز در این فرآیند حاکمیتی نقش خواهند داشت. دارندگان Boone بر آموزش و نوآوری تمرکز خواهند کرد، در حالی که دارندگان Leash بر شفافیت و شمول تمرکز خواهند کرد.

راه اندازی DAO قرار است کاربردهای اکوسیستم شیبا را گسترش دهد. پیش از این، در 18 مارس، تیم Shiba اعلام کرد که ShibaSwap، صرافی غیرمتمرکز مرتبط با Shiba Ino، به بلاک چین خود Shibarium منتقل شده است.

لازم به ذکر است که در جریان حمله به صرافی هندی وزیر ایکس، شیبا یکی از توکن هایی بود که بیشترین آسیب را دید. مهاجمان بیش از 235 میلیون دلار ارز دیجیتال را سرقت کردند که حدود 100 میلیون دلار آن متعلق به شیبا بود. پس از این حمله، قیمت شیبا 15 درصد کاهش یافت.

با این حال، با توجه به پیشرفت‌های اخیر و افزایش کاربردهای اکوسیستم شیبا، انتظار می‌رود قیمت توکن SHIB افزایش یابد و زیان‌های اخیر خود را جبران کند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط
اخبار ارز دیجیتال
بلوم رکورد 70 میلیون کاربر را شکست
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید
اخبار ارز دیجیتال
هیز: کاهش نرخ بهره برای تقویت کمپین کامالا هریس
  • ۲ مهر ۱۴۰۳
  • -
  • ۵ بازدید

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات