آیا میم‌کوین بانک سولانا هنوز هم پتانسیل سودآوری دارد؟

  • توسط: admin
آیا میم‌کوین بانک سولانا هنوز هم پتانسیل سودآوری دارد؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر دستگیری پاول دورف، بنیان‌گذار تلگرام، جامعه کریپتو را شوکه کرد. با اینکه این وضعیت غیرمنتظره، تأثیر منفی بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشت، اما چشم‌انداز کلی این بازار همچنان باثبات به نظر می‌رسد.

در همین راستا، شاخص ترس/طمع بازار امروز به ۵۶ افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به پتانسیل بازار کریپتو است.

در این میان، یکی از ارزهای دیجیتال ارزان که اکنون زیر ۱ دلار قیمت دارد و به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب شناخته می‌شود، بانک (BONK) است.

خرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK

اگرچه دوران جهش‌های قیمتی بانک ممکن است به پایان رسیده باشد، اما این ارز دیجیتال همچنان فرصت‌های لحظه‌ای برای کسب سود فراهم می‌کند.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بانک بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و حجم معاملات آن حدود ۲۱۶.۵۶ میلیون دلار بوده است.

در حال حاضر، حجم معاملات روزانه بانک تقریباً ۱۴ درصد از ارزش بازار آن را تشکیل می‌دهد و افزایش صعودی آن، نشان‌دهنده علاقه مداوم به این توکن است.

بانک به عنوان اولین توکن با تم سگ در زنجیره سولانا شناخته می‌شود که توانست ظرف چند هفته به ارزش بازار میلیارد دلاری دست یابد. هیجان پیرامون راه‌اندازی این توکن به طور قابل‌توجهی به پتانسیل رشد آن کمک کرده است.

اکنون، با توجه به تلاش‌های بازار کریپتو برای بازیابی قیمت‌ها و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران، انتظار می‌رود که بانک و دیگر دارایی‌های مرتبط نیز شاهد بهبود عملکرد خود باشند.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات