بازگشت قدرتمند توکن‌های هوش مصنوعی؛ کاربران منتظر گزارش درآمد انویدیا هستند!

  • توسط: admin
بازگشت قدرتمند توکن‌های هوش مصنوعی؛ کاربران منتظر گزارش درآمد انویدیا هستند!


زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارزهای دیجیتال مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در هفته گذشته و پیش از گزارش درآمد شرکت انویدیا، افزایش چشمگیری داشته‌اند.

بر اساس داده‌های بازار، توکن‌های هوش مصنوعی مانند نیر پروتکل (NEAR)، اتحادیه‌ هوش مصنوعی فوق هوشمند (FET)، بیت‌تنسور (TAO) و رندر (RENDER)، در هفته گذشته رشد بیشتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشتند.

توکن بومی شبکه لایه اول نیر طی هفته گذشته ۳۵ درصد رشد کرده و در ۲۵ آگوست، به بالاترین میزان یک ماهه خود، یعنی ۵.۲۰ دلار رسیده است. توکن FET حتی رشد بیشتری داشته و قیمت آن در یک هفته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته و در ۲۶ آگوست، به ۱.۳۹ دلار رسیده است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) در تاریخ ۲۶ آگوست به رفتار عجیب نهنگ‌های FET اشاره کرده است.

به گزارش این پلتفرم، یک نهنگ که به نظر می‌رسد از فروش در قیمت پایین‌تر پشیمان شده، در تاریخ ۲۵ آگوست، حدود ۲.۳۸ میلیون دلار USDT برای خرید ۱.۷۹ میلیون توکن FET از صرافی بایننس هزینه کرده است.

دیگر دارایی‌های رمزارزی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز که عملکرد چشمگیری داشته‌اند، عبارتند از؛ بیت‌تنسور با رشد هفتگی ۲۶ درصدی و رندر با رشد هفتگی ۴۰ درصدی. در واقع، اکثر توکن‌های هوش مصنوعی برتر اکنون به طور کامل از سقوط بزرگ بازار در اوایل این ماه بهبود یافته‌اند.

افزایش قیمت این دارایی‌ها در حالی رخ داده که بازار برای یکی از مهم‌ترین گزارش‌های درآمدی شرکت‌های فناوری در سال‌های اخیر آماده می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روز چهارشنبه ۲۸ آگوست، شرکت انویدیا نتایج سه‌ماهه دوم خود را منتشر خواهد کرد. به عقیده کارشناسان بازار، تنها یک شرکت در جهان وجود دارد که پایه و اساس انقلاب هوش مصنوعی است و آن، انویدیا است.

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات