تحلیل تکنیکال پاپ‌کت؛ قیمت POPCAT تا کجا رشد می‌کند؟

  • توسط: admin
تحلیل تکنیکال پاپ‌کت؛ قیمت POPCAT تا کجا رشد می‌کند؟


زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین محبوب مبتنی بر سولانا، پاپ‌کت (POPCAT)، پس از اعلام فهرست شدن در بایننس، با رشد قابل توجه ۶۵ درصدی مواجه شده است. این کوین اخیراً یک بریک‌اوت قوی از الگوی قیمتی کف دوقلو را تجربه کرده و در حال حاضر به سطح شکست خود پولبک می‌زند.
با توجه به تحلیل تکنیکال، پاپ‌کت صعودی به نظر می‌رسد. بر اساس داده‌های تاریخی، هرگاه یک دارایی، از یک الگوی قیمتی صعودی بریک‌اوت می‌کند، معمولاً یک روند صعودی قابل توجه را ثبت خواهد کرد.
علاوه بر این، تحلیلگران معتقدند که پولبک‌ زدن نشانه‌ای صعودی است و احتمال افزایش قیمت بیشتری در آینده نزدیک وجود دارد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این کوین می‌تواند تا ۳۵ درصد افزایش یابد و به سطح ۱ دلار یا حتی بالاتر برسد.
در همین راستا، سود باز قراردادهای پاپ‌کت در ۲۴ ساعت گذشته، با این بریک‌اوت صعودی ۲۲ درصد افزایش یافته است. این افزایش نشان‌دهنده علاقه بیشتر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به این کوین است.

خرید سریع POPCAT!
با یک کلیک پاپکت (POPCAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید POPCAT

پاپ‌کت در ۲۴ ساعت گذشته، نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است و در زمان نگارش این خبر، با ۱.۷۰ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۷۳ دلار معامله می‌شود. در این میان، حجم معاملات روزانه پاپ‌کت بیش از ۴۴ درصد کاهش یافته و به ۹۱ میلیون دلار رسیده است.
سطوح اصلی لیکویید شدن برای پاپ‌کت نزدیک به ۰.۷۰۷ دلار در سمت پایین و ۰.۸ دلار در سمت بالا قرار دارد. اگر احساسات بازار صعودی باقی بماند و قیمت به سطح ۰.۸ دلار برسد، حدود ۱.۱۵ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت لیکویید خواهد شد.
از سوی دیگر، اگر قیمت به ۰.۷۰۷ دلار کاهش یابد، تقریباً ۲.۴۳ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ لیکویید خواهد شد.


منبع

کوین پدیا


اشتراک‌گذاری

  • اشتراک گزاری:

مطالب مرتبط

ارسال نظر

شما اولین نفری باشید که در مورد پست مربوطه نظر ارسال میکنید...
شبکه های اجتماعی ما
لینک های مفید
پراپ
بروکر آمارکتس Amarkets
اخبار و مقالات